حسین برومند:

وقتی وارد مجلس نشده اینگونه رفتار میکنند روی صندلی مجلس چه خواهند کرد؟

حسین برومند سروندانی، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متولد دهم مرداد ۱۳۴۸ در محله پل عراق است که هم اکنون کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را در پرونده تحصیلی خود یدک می کشد.

وقتی وارد مجلس نشده اینگونه رفتار میکنند روی صندلی مجلس چه خواهند کرد؟

حسین برومند سروندانی، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ۸دی به طرح چند مساله چالشی در حوزه انتخابات دوره دهم مجلس در رشت پرداخت.

وی ضمن گله گذاری از رفتار انتخاباتی برخی از نامزد ها، بیان داشت که برخی ۱۰۰ هزار متر بنر و یک میلیون پوستر چاپ کرده اند، برخی زیر بار مخارج میلیاردی رفته اند، من سوال میپرسم که چطور میخواهند با درآمد ۴ میلیونی ماهنه مجلس که طی ۴ سال به ۲۰۰ میلیون تومن میرسد، ای هزینه ها را جبران کنند، از راه های شرعی؟ این افراد تعهد دارند که برای مردم کار کنند؟وقتی وارد مجلس نشده اینگونه رفتار میکنند، روی صندلی مجلس چه خواهند کرد؟

شایان ذکر است حسین برومند سروندانی، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متولد دهم مرداد ۱۳۴۸ در محله پل عراق است که هم اکنون کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را در پرونده تحصیلی خود یدک می کشد.

او ضمن اینکه وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه است ، معاون حقوقی جامعه اسلامی کارگران کل کشور، دبیر اجرایی جامعه اسلامی کارگران استان گیلان و ریاست کارگروه حقوقی شورای عالی بسیج حقوق دانان استان گیلان را نیز بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که سوابق اجرایی و حوزه فعالیت های فعلی اش غیر از موارد نام برده به ۱۱ مورد میرسد که مهمترین آنها را متذکر شده ایم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه