نهضت انصراف ادامه دارد...

بیانیه صادق برزگر: به نفع جریان اصولگرا و آقای خسته بند از انتخابات کناره گیری کردم

صادق برزگر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی با صدور بیانیه ای رسما به نفع لیست شورای اصولگرایان استان گیلان از دور انتخابات کناره گیری نمود.

بیانیه صادق برزگر: به نفع جریان اصولگرا و آقای خسته بند از انتخابات کناره گیری کردم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی صادق برزگر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی با صدور بیانیه ای رسما به نفع لیست شورای اصولگرایان استان گیلان از دور انتخابات کناره گیری نمود.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسه تعالی

مردم قهرمان و ولایت مدار شهرستان بندرانزلی

با سلام و تهیت به ارواح طیبه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم که ناظر بر اعمال ما در عرصه انقلاب می باشند.

با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و توصیه ایشان به مردم در تبعیت از لیستهای انتخاباتی که توسط متعهدین به نظام و مخالفین به سلطه ی استکبار آمریکا تنظیم می شود ،ضمن تشکر فراوران از شما مردم شریف شهرستان انزلی در حمایت و تبعیت از جریان ارزشمدار و شورای ائتلاف اصولگرایان کشور و استان انصراف خود را اعلام می دارم.

فرزند مردم قهرمان انزلی / صادق برزگر ۵ اسفند ۹۴

پس از انتشار این بیانیه خبرنگار افق انزلی از این نامزد انتخابات در خصوص خروج چند تن از اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان انزلی از ائتلاف و انتخاب کاندیدایی دیگر غیر از لیست اصولگرایان استان و انزلی پرسید : آقای برزگر عده ای در تلاش هستند تا این حرکت شما را به نفع خود مصادره نمایند.شما بالاخره به نفع کدام نامزد انتخابات کناره گیری کردید ؟

صادق برزگر در پاسخ به این پرسش گفت:به علت شرایط حساس کشور و اهمیت اتحاد نیروهای اصولگرا به نفع آقای حسن خسته بند از دور رقابتهای نمایندگی مجلس کنارگیری نمودم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه