حرف اخیر هاشمی درباره سوریه ۱۸۰ درجه مخالف با خواسته های شهدای ماست

پدر شهید علیزاده با تأکید بر اینکه خود رهبری نیز چنین نظری ندارند و نظر سیاست جمهوری اسلامی نیز چنین نیست، گفت: یعنی این شخص آخر عمری تا این حد در حال منحرف شدن است که خدای نکرده جزء همان تکفیری هایی باشد که ما او را تکفیر کنیم؟.

حرف اخیر هاشمی درباره سوریه ۱۸۰ درجه مخالف با خواسته های شهدای ماست

به گزارش ۸دی نیوز، هاشمی رفسنجانی در سخنرانی اخیر خود در مازندران با اشاره به اینکه مردم سوریه در این ۲ سال آسیب‌های فراوانی دیده‌اند، گفت: زندان‌ها مالامال از مردم است و دیگر ورزشگاه‌ها را بدل به زندان کرده‌اند بیش از صد هزار نفر کشته و میلیون‌ها آواره وضعیت سوریه را بیش از پیش نمایان می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم از طرف حکومت خودشان مورد حمله شیمیایی واقع شده‌اند و حالا هم باید منتظر حمله خارجی‌ها باشند.

حجت الاسلام اصغر علیزاده پدر شهید امیر علیزاده در گفتگو با خبرنگار هشت دی نیوز در واکنش به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای هاشمی زمانی از تحلیلگران عمیق ایران بودند، تصور اینکه این حرف از زبان ایشان بیرون آمده باشد سخت است.

وی همچنین ابراز نمود: تصور نمی کنم چیزی که اینقدر آشکار، بارز و کاملا مشخص است یعنی مخالفین بشار اسد از سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل نشأت می گیرند را بتوان کتمان کرد.

alizadeh

وی هنگامی که از خبرنگار هشت دی نیوز شنید فایل صوتی این حرف هاشمی نیز موجود است با ابراز ناراحتی خاطرنشان کرد: یعنی هاشمی اینقدر منحرف شده و تحت تأثیر دیگران قرار گرفته که اینطور اظهار نظر می کند.

این پدر شهید با تأکید بر اینکه خود رهبری نیز چنین نظری ندارند و نظر سیاست جمهوری اسلامی نیز چنین نیست، اذعان داشت: یعنی این شخص آخر عمری تا این حد در حال منحرف شدن است که خدای نکرده جزء همان تکفیری هایی باشد که ما او را تکفیر کنیم.

وی افزود: این شرایط برای وی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام است باید کاملا مشخص باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه اگر هاشمی این حرف را زده باشد اصلا قابل قبول نیست و جای تعجب دارد، اظهار نمود: ما افرادی که شهدایمان شهدای راه قدس هستند و خونشان را در راه مبارزه با دشمنان اسلام ریختند به هیچ وجه این کارش را نمی پسندیم.

وی در پایان تأکید کرد: این حرف هاشمی ۱۸۰ درجه مخالف با خواسته های شهدای گرانقدر ما بوده است.

لازم به ذکر است که شهید امیر علیزاده چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در عملیاتی تروریستی در حوالی سفارت جمهوری اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

shahid-alizade

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه