حجت الاسلام اشکوری در گفتگو با 8دی:

برای نظام از منافع خود گذشته و از ائتلاف حمایت کنید/ایجاد اختلاف در صف نیروهای ارزشی تنها به سود جریان مخالف است

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت: جبهه ائتلاف بسیاری از این دوستان کاندیدا و حامیانشان را متعهد و صالح می داند اما قرار است در رشت سه نفر به عنوان کاندیدا معرفی شوند و چاره ای غیر از این نبود.

برای نظام از منافع خود گذشته و از ائتلاف حمایت کنید/ایجاد اختلاف در صف نیروهای ارزشی تنها به سود جریان مخالف است

حجت الاسلام اشکوری عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: ائتلاف پس از تحقیقات و نظرسنجی های متعدد و با در نظر گرفتن مصالح نظام و واقعیت های موجود انجام گرفته است.

وی افزود: بنده ضمن احترام به همه ی کاندیداهای محترم و حامیان آنها عرض می کنم بهتر است خویشتن داری کنند و به خاطر نظام از منافع شخصی و گروهی خود گذشته و از ائتلاف جریان اصولگرایی حمایت کنند.

اشکوری اضافه کرد: کاندیداها و حامیانشان بدانند ایجاد اختلاف در صف متحد نیروهای ارزشی و ولایی تنها به سود جریان مخالف می باشد و هیچ سود دیگری در پی نخواهد داشت.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت: آنهایی که علیه ائتلاف موضع می گیرند از خود بپرسند چه شده است که بعضی از جریان ها و سایت های مخالف که تا دیروز شما را زیر سوال می بردند امروز از شما حمایت می کنند و از شما به عنوان کسانی که حقتان ضایع شده و مظلوم واقع گشته اید یاد می نمایند ، آیا این نشانه نادرستی حرکات شما نیست.

وی افزود: انتخابات برای همه به ویژه برای کاندیداهای محترم یک آزمون و امتحان است و تخریب و توهین به رقبا و کسانی که صلاحیت آنها مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است دلیل بر بی بصیرتی و ندیدن واقعیت های موجود است.

اشکوری در ادامه اظهار داشت: جبهه ائتلاف بسیاری از این دوستان کاندیدا و حامیانشان را متعهد و صالح می داند اما قرار است در رشت سه نفر معرفی شوند و چاره ای غیر از این نبود.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در پایان اظهار داشت: بنده به صراحت اعلام می کنم که هیچ فرد و گروهی در این تصمیم دخالت نداشته و تنها با توجه به تحقیقات و نظرسنجی های نهایی و عنایت به واقعیت های موجود و مصلحت نظام این لیست اعلام شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یه جوری می گید جریان مخالف که انگار همین فردا می خوان اردوکشی کنن و علیه نظام و رهبری کودتا کنند. بنده اصلاح طلبان واقعی رو به این اصولگراهای قلابی و بی مصرف لیست ترجیح می دم.
در حاشیه