بسیج مایه ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی است

نماز جمعه این هفته در شهرستان صومعه سرا با حضور باشکوه مردم و بسیجیان این شهرستان برگزار شد. صدیقی امام جمعه صومعه سرا خطیب این هفته نمازجمعه بود و همچنین عاشوری فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا به اعلام برنامه های این نهاد در هفته بسیج پرداخت.

بسیج مایه ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، نماز جمعه این هفته در شهرستان صومعه سرا با حضور باشکوه مردم این شهرستان برگزار شد. صدیقی امام جمعه شهرستان صومعه سرا در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور معنادار امام خامنه ای در جمع ۵۰هزار نفری بسیجیان سراسر کشور، اظهار داشت: بسیج برای دوستان مایه خرسندی و اعتماد و برای بد خواهان و دشمنان نظام مایه بیم و هراس است.SOMESARSA00003

 صدیقی با یاد آوری خاطرات دیدارهای بسیجیان با امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب و قبل از اعزام به جبهه، گفت: آنها ملت و مردم ما را نشناختند. مردمی که ۸سال به تنهایی با جهان استکبار جنگیدندو از بذل جان و مالشان دریغ نکردند و پای همه چیز ایستاده اند.

امام جمعه صومعه سرا تصریح کرد: ملت میدانند اقتدار و ایستادگی تنها راه برطرف کردن مزاحمتهای دشمن است و  وحدت و حضور همیشه در صحنه مایه پیروزی ماست.

وی همچنین ضمن تقدیر از مسئولین بخاطر پیگیری شبانه روزی آبگرفتگی های موجود در شهرستان و کمک به مناطق سیل زده، از آنها خواست که در کاهش خسارات و مشکلات مردم کوشا باشند و هرچه سریعتر در بازسازی مناطق آسیب دیده اقدام کنند.

 SOMESARSA00005

خطیب جمعه صومعه سرا با اشاره به مذاکرات ژنو و تاکید بر اینکه مشکل آمریکا با ایران برنامه هسته ای نیست، تاکید کرد: مشکل اصلی آن است که ایران نشان داد نه فقط بدون رابطه با آمریکا بلکه در حال دشمنی با آمریکا نیز میتواند قدرتمندترین کشور منطقه در همه عرصه های نظامی و علمی و تکنولوژی باشد.

SOMESARSA00006همچنین پس از خطبه های نمازجمعه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته بسیج در بین الصلاتین به ایراد سخنرانی پرداخت. عاشوری با گرامیدات هفته بسیج و با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه شهرستان در این هفته، گفت: گردهمایی بزرگ گردان های بسیج در میدان مرکزی درشهرستان یکی از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود. این تجمع با حضور گردان های بیت المقدس ، عاشورا، امام علی (ع) ، امام حسین (ع) و الزهرا (س) ساعت ۷ صبح روز هفتم آذر با اجرای رژه نیروهای بسیجی اجرا می شود. برپایی نشست‌های روشنگری خانواده با عنوان بسیج خانواده به سبک زندگی مؤثر، مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده و یادواره شهدای روستای «دهنده» صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های تنظیم شده هفته بسیج در این شهرستان است. همچنین جامعه پزشکان به یکی از مناطق محروم این شهرستان برای ویزیت رایگان بیماران اعزام خواهند شد.

SOMESARSA00002 SOMESARSA00004

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه