8دی سال 88 کجا و حضور در جبهه فتنه گران کجا!

آقای کربلایی؛ در جبهه اصلاحات چه می کنید؟

متاسفانه با خبر شدیم لیست منتشر شده ائتلاف اصولگرایان شهرستان رشت با انتقاداتی از سوی حاج حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه استان گیلان مواجه شده که فارق از نفس انتقاد، بیان کردن آن در جمع افرادی که خود ایشان همین چند هفته قبل آنها را فتنه گر می نامیدید جای تعجب دارد.

آقای کربلایی؛ در جبهه اصلاحات چه می کنید؟

سرویس سیاسی؛

متاسفانه با خبر شدیم لیست منتشر شده ائتلاف اصولگرایان شهرستان رشت با انتقاداتی از سوی حاج حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه استان گیلان مواجه شده که فارغ از نفس انتقاد، بیان کردن آن در جمع افرادی که خود ایشان همین چند هفته قبل آنها را فتنه گر می نامیدید جای تعجب دارد.

کجاست حسن کربلایی که در هفتم و هشتم دی ماه ۸۸ به میدان آمد و آبرویش را گذاشت تا دست فتنه گران و اصحابشان را در استان با روشنگری هایش رو کند؟

آقای کربلایی، خود شما بودید که در مذمت آن نماینده پرادعای رشت گفتید: گلویی که ثناگوی جریان فتنه باشد نبود آن از بودنش بهتر است.

جناب حاج حسن کربلایی؛ حال چه شده است که اینگونه تمامی حرفهای گذشته خود را فراموش کرده اید؟

آیا مصلحت این است که انتقادات شما از تریبون فتنه گران و تفرقه فکنان بیرون بیاید؟

جناب کربلایی در جبهه تفرقه افکنان و فتنه گران جای انتقاد به خودی ها نیست!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا يارمحمدخواه
هميشه تا بوده اين چنين بوده زخمي كه در انتخابات 92 خورديم تفرقه و اهانت هايي كه به نمايندگان پاكدامن جبهه ي پايداري 90 مخلص علامه مصباح زده شد نشانه اي اين است كه مومنين نيز در بعضي مواقع اشتباهات بزرگي مي كنند علي رغم ميل باطني بنده كه قصد داشتم به دكتر مظفر نامدار راي بدهم فقط بابت احترام به ائتلاف اصولگرايان به جبار كوچكي نژاد راي خواهم داد چون وجود يك ضد فتنه ي خنثي بهتر از فتنه گري است كه سلطان شن وماسه است و وكيل الدوله.
ناشناس
متاسفانه کار آقای کربلایی باعث انشقاق در اصولگرایان لنگرود شده اگر فرد معرفی شده ایشون در شهر به نفع لیست کنار بره حتما برنده خواهد شد اما نمیره
...
به سه تا رانت خوار بیان رأی بدن ... که مورد قبول شما واقع بشه ... آخرت خودش و واسه عظمتی = بفروشه ... تا شما براش سوت و کف بزنید ... بعدا میشه آدم خوب
اسماعیل
8دی نیوز نامردی نکن اینکه یکی مخالف نظر شماست رو اینطور نابود نکن البته یکی نیست خیلیا مخالف نظر شمان و البته اصلاح طلب هم میستن ولی این لیست رو با هیچ دلیل عقلی نمیپذیرن پس اینقدر فرافکنی نکن و بچه انقلابی ها رو به خاطر مخالفت با دیدگاهت اماج تهمت قرار نده
در حاشیه