بسیج بیشتر از گذشته آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان بسیج را پشتوانه محکم انقلاب و فدایی رهبر دانست و گفت: بسیج اکنون بیشتر از گذشته آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارد.

بسیج بیشتر از گذشته آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر رشت اظهار کرد: هرساله بارش باران در شهر رشت باعث آبگرفتگی معابر، خیابان ها  و برای شهروندان دچار معضل و مشکل می کند که باید مسئولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

امام جمعه شهر رشت افزود: زیر ساختهای استان باید به گونه ای باشد که در اثر بارش باران و هرگونه حوادث طبیعی مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم انقلابی ایران و گیلان به دلیل برگزاری مراسم باشکوه عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) قدردانی کرد و خاطرنشان نمود: در این ایام صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز نقش خود را با پخش زنده مراسم سوگواری امام حسین علیه السلام و برنامه های متنوع با هدف ترویج فرهنگ عاشورا  به درستی ایفا نمود.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی در لبنان ابراز کرد: انفجار چند روز گذشته در لبنان که منجر به شهادت شهید انصاری و کشته و زخمی شدن تعدادی زیادی از نیروهای بی گناه شد توسط گروههای وهابی و تکفیری برای مقابله با دین می باشد.

آیت الله قربانی ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی اذعان کرد: دشمنان با مشاهده پیروزی های ارتش سوریه با همکاری حزب الله و ایران که منجربه شکست و نابودی تروریست ها شده است راهی جزء این حرکات وحشیانه پیدا نکردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایستادگی بسیج در مقابل قدرت‌های اهریمنی داخل و خارج از کشور اشاره کرد و متذکر شد: شجره بسیج اکنون در سوریه ریشه دوانده و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

وی بسیج را پشتوانه محکم انقلاب و فدایی رهبر دانست و خاطرنشان کرد: بسیج اکنون بیشتر از گذشته آمادگی دفاع از نظام اسلامی را دارد.

لازم به ذکر است پیش از خطبه های نماز جمعه سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گیلان پرچم حرم اباعبدالله الحسین (ع) را که شش ماه بر بارگاه مقدس امام حسین (ع) نصب شده بود و با تلاش بسیجیان گیلانی به این استان آورده شد به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان تقدیم نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه