مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت:

بسیج دانشجویی در هیچ گروه و جریان سیاسی حل نمی شود/برگزاری میزگرد سیاسی کاندیداهای انتخابات مجلس در دانشگاه آزاد رشت

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: جلسه پرسش و پاسخ کاندیداهای انتخابات مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

بسیج دانشجویی در هیچ گروه و جریان سیاسی حل نمی شود/برگزاری میزگرد سیاسی کاندیداهای انتخابات مجلس در دانشگاه آزاد رشت

کمیل کاس پور امروز در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس اسلامی نماد آشکار مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: معیار فعالیت های سیاسی باید فرمایشات امام خامنه ای باشد. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش بسیج دانشجویی در انتخابات، گفت: ایشان فرمودند “بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست” که بسیج دانشجویی هم در همین گفتمان گام بر می دارد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تاکید بر اینکه به فرموده امام خامنه ای انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است و بسیج دانشجویی علاوه بر روشنگری با تمام توان خود در راستای ارتقای شور و شعور انتخاباتی عمل خواهد کرد، افزود: بسیج دانشجویی در جهت پر رنگ کردن جایگاه انتخابات و معرفی کردن کاندیدای اصلح در کنار برنامه های روشنگری و کرسی های آزاد اندیشی اقدام به دعوت از برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نموده است تا وظیفه اصلی خود را که مطالبه گری از مسئولان است اجرایی نماید.

کاس پور از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ انتخاباتی با حضور برخی از کاندیداهای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی رشت خبر داد و گفت: در روز سه شنبه چهارم اسفندماه جاری از آقایان آقازاده، سنگجویی، زیبایی و نامدار دعوت بعمل می آید و در روز چهارشنبه پنجم اسفندماه میزبان آقایان کوچکی نژاد، واعظ و حاتم زاده خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها در ساعت ۱۳ روزهای مذکور در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه بسیج دانشجویی از هیچ گروه، حزب و جریان سیاسی حمایت نمی کند، تصریح کرد: این تشکل انقلابی تمام مسایل سیاسی را از صدر جریانات سیاسی تحلیل می کند و در داخل هیچ گروه و جریانی حل نمی شود و همواره روحیه مطالبه گری و انتقادی خود را نسبت به مسائل کشور حفظ خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه