تبلیغات به هر بهانه ای؛

سردار حق بین هرگونه سواستفاده تبلیغاتی در ایام انتخابات از مدافعان حرم را محکوم کرد+ بیانیه

پس از پیروزی های با شکوه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و حضور پررنگ رزمندگان گیلانی در میان آنها و باتوجه به همزمانی این پیروزی با تبلیغات انتخاباتی نامزدها، متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و سواستفاده تبلیغاتی از محبوبیت و جایگاه مدافعان حرم توسط یکی از کاندیداها در استان گیلان بوده ایم.

سردار حق بین هرگونه سواستفاده تبلیغاتی در ایام انتخابات از مدافعان حرم را محکوم کرد+ بیانیه

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی، پس از پیروزی های با شکوه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و حضور پررنگ رزمندگان گیلانی در میان آنها و باتوجه به همزمانی این پیروزی با تبلیغات انتخاباتی نامزدها، متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و سواستفاده تبلیغاتی از محبوبیت و جایگاه مدافعان حرم توسط یکی از کاندیداها در استان گیلان بوده ایم.

در پی این اتفاق و بی اخلاقی سردار محمد حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان ضمن محکومیت این اقدام، بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی های شورآفرین و تاثیرگذار جبهه مقاومت در سوریه و فتح شهرهای استراتژیک نبل و الزهرا که مدافعان حرم گیلانی نقشی بسیار تاثیر گذاری در آن داشتند، مایه غرور و افتخار ملی و دینی است.

متاسفانه در این میان یکی از افرادی که چند ماه پیش با نگاهی تنگ نظرانه، مبارزه با داعش خونخوار را در سوریه و حضور ایران در عملیاتهای مستشاری در آن کشور را خلاف مصالح کشور می دانست، یک دیدار معمولی که ظاهرا برای خداقوت به مدافعان حرم صورت گرفته بود را بدل به یک دیدار تبلیغاتی نموده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده است تا به نوعی با سو استفاده از مدافعان حرم به سبد رای خویش افزوده و برحرف های گذشته خود سرپوش نهد.

مدافعان حرم گیلانی ضمن تکذیب هرگونه دیدار تبلیغاتی، اینگونه اقدمات را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارند که به هیچ وجه این سو استفاده ها را بر نمی تابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه