در پی اعتراضات مردمی/

احوال ناراضی مردم از سوء مدیریت مخابرات استان گیلان/ مردم منتظر پاسخ مسئولان

جالب اینجاست که شروع قطع تلفن از سوی مخابرات از روز چهارشنبه و یک روز مانده به ۲۲ بهمن روی داده است و به جای اینکه مردم به مانند دیگر مناطق شاهد خدمت رسانی و افتتاح دستاوردی در دهه فجر باشند، دچار این مشکلات شده اند.

احوال ناراضی مردم از سوء مدیریت مخابرات استان گیلان/ مردم منتظر پاسخ مسئولان

سرویس اجتماعی ۸دی؛

چندی پیش به طور اتفاقی در پی تماس ها و اعتراضات مردم با خبرنگار ۸دی مطلع شدیم ۴۹ خطوط تلفن ثابت مرکز ۵ مخابرات تا اکنون به مدت ۶ روز کامل قطع می باشد.

مردم هیچگونه اطلاعی نسبت به این قضیه نداشته و به طور ناگهانی با این مسئله مواجه شده اند و در تماس های مکرر با مرکز خرابی تلفن فقط با پاسخ های ضبط شده اپراتور مبنی بر کابل برگردان رو به رو می شوند.
همچنین این موضوع نیز باعث بروز اختلالات در زندگی و کسب و کار مردم شده است که نه تنها عذرخواهی از جانب مسئولین دریافت ننموده اند بلکه جواب قانع کننده ای هم نشنیده اند.
در این خصوص خبرنگار ۸دی در مصاحبه با اهالی محلی در اطراف میدان جهاد این چنین پاسخ هایی را دریافت نمود:

آقای ج.ف در اعتراض به این مسئله گفت: شغل بنده رابطه مستقیمی با اینترنت دارد که با قطع تلفن ۶ روز است که از کار بیکار شده ام.
خانم ز.ن در این خصوص گفت: کار من بازاریابی با تلفن و اینترنت است و با این اتفاق نه تنها در کارم مشکل پیدا کرده ام بلکه در ضروریات زندگی نیز به دلیل استفاده زیاد از تلفن همراه هزینه هایم دو برابر شده است.
آقای آ.س نیز در مصاحبه وضع مخابرات را نابه سامان عنوان کرد و از شدت عصبانیت حاضر به صحبت بیشتر نشد.

همچنین شایعاتی در خصوص تغییر شماره ها و تعویض خطوط اینترنتی به گوش می رسد و این در حالی است که چندی پیش بود که شماره ها تغییر یافته بود و در برخی مناطق به دلیل کابل برگردان تمامی مشترکینی که از شرکت های خصوصی پهنای باند اینترنتی دریافت می کردند باید به ناچار عضو مشترکین مخابرات می شدند که در نوع خود باعث ناراحتی مردم شده بود.
جالب تر اینجاست که شروع قطع تلفن از سوی مخابرات از روز چهارشنبه و یک روز مانده به ۲۲ بهمن روی داده است و به جای اینکه مردم به مانند دیگر مناطق شاهد خدمت رسانی و افتتاح دستاوردی در دهه فجر باشند، دچار این مشکلات شده اند

آیا این اتفاق ناشی از بی تدبیری و ضعف مدیران این مجموعه می باشد؟
مردم معترض امیدوارند که از این تریبون پاسخ قانع کننده ای را از مسئولین دریافت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه