معاونت خدمات شهري شهرداري رشت؛

بازسازی پارکهای سطح شهر رشت در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است

علی بهارمست گفت: در راستای آماده سازی محیط های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی عملیات طراحی ، بازسازی و بازپیرایی پارکهای سطح شهر رشت در الویت کاری شهرداری رشت قرار گرفته است.

بازسازی پارکهای سطح شهر رشت در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است
به گزارش ۸دی، معاونت خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه بوستان های شهر رشت به استقبال از نوروز می روند گفت: طراحی، بازسازی و بازپیرایی پارکهای سطح شهر رشت در اولویت کاری شهرداری رشت قرار گرفته است
علی بهارمست با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آماده سازی محیط های اسکان و گردشگری میهمانان نوروزی عملیات طراحی ، بازسازی و بازپیرایی پارکهای سطح شهر رشت در الویت کاری شهرداری رشت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه سالانه هزاران نفر از اقصی نقاط کشورمان برای گذارندان تعطیلات آغاز سال نو به استان گیلان مخصوصا شهر رشت سفر می کنند تصریح نمود: با تمام توان سعی خواهیم نمود با مهیا کردن همه وسایل و امکانات موجود به سان سنوات گذشته فضای شادی را ایجاد کنیم تا شهروندان حضور بهار را بهتر و زیباتر درک نمایند.
معاون خدمات شهری گفت: آماده سازی پارک های سطح شهر شامل مرمت و تعمیر سرویس بهداشتی، سرویس های آبخوری، مرمت سنگ فرش های پارک ها، تجهیز وسایل بازی کودک، نظافت مساجد و محوطه کلیه پارکهای سطح شهر رشت می باشد.
بهارمست با اشاره به اینکه طرح بهسازی و آماده سازی پارکها از نیمه دوم سال جاری تا اکنون در حال انجام می باشد گفت: بهسازی و بازپیرایی پارکهای قلمستان، سمیه، شقایق استقامت، فرشتگان عینک، الغدیر، قدس، اندیشه و راه اندازی آبنماهای پارکهای گیاه شناسی چمارسرا، مفاخر، کشاورز، بانوان، سیمرغ و همچنین بازسازی سرویس های بهداشتی پارکهای اندیشه، میخک توسط شهرداری در حال انجام و اتمام می باشد.
در پایان معاون خدمات شهری ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران مناطق پنج گانه و معاون خدمات شهری مناطق اظهار داشت: امیدواریم این همکاری و هماهنگی با مجموعه های ذیربط منجر به ارائه خدمات به مسافران و شهروندان گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه