اخبار ورزشی گیلان؛

دور سوم رقابتهای بین المللی شطرنج خزر پایان یافت

دور سوم مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر با صدرنشینی شطرنجبازان ایران ، روسیه و ارمنستان درمنطقه آزاد انزلی پایان یافت.

دور سوم رقابتهای بین المللی شطرنج خزر پایان یافت

به گزارش ۸دی، دور سوم مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر با صدرنشینی شطرنجبازان ایران ، روسیه و ارمنستان درمنطقه آزاد انزلی پایان یافت.

در پایان این دور از رقابتها و درجدول A: سرکئی وولکف ازروسیه، امیر محمد سوزنکار از ایران را شکست داد، هومانس کوبازیان از ارمنستان، ویرجینیوس از لیتوانی را مغلوب کرد، ویلادمیر ملانیوک از اوکراین برابر پرهام مقصود لو از ایران مساوی کرد ، مسعود مصدق پور از ایران، اسپارلینس از یونان را برد ، سرگئی تیویاکف از هلند، شاهین ساده از ایران را شکست داد و احسان قایم مقامی هم حریف امریکایی خود را مغلوب کرد.

photo_2016-02-14_10-11-17

در پایان دور سوم، ولکف از روسیه، کوبازیان از ارمنستان و مصدق پوراز ایران با سه امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

در جدول بانوان نیز آناهیتا زاهدی فر از ایران، نازنین مبرهن از ایران را شکست داد، گوزل آتابایوا از ترکمنستان ،  ساناز اسماعیلی از ایران را مغلوب کرد، کیانا عرب از ایران، جمال ازودویوا از ترکمنستان را برد تا در پایان دور سوم، کیانا عرب ،آناهیتا زاهدی فر هر دو از ایران و گوزل آتابایوا از ترکمنستان با سه امتیاز در صدر جدول قراربگیرند.

گفتنی است چهاردهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر ، تا روزپنجشنبه ۲۹بهمن در منطقه زیباکنار شهرستان رشت ادامه خواهد یافت و در پایان به نفرات برتر هر جدول ، جوایز نقدی اهداء می شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه