نماینده ولی فقیه در گیلان:

انتخاب فرد اصلح منجر به پیشرفت کشور می شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هفت اسفند برای ملت ایران یک عیداست، گفت: انتخاب افراد اصلح و به دور از جناح بازی های سیاسی منجر به پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور می شود

انتخاب فرد اصلح منجر به پیشرفت کشور می شود

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گیلان با بیان اینکه اسلام طرفدار روشنگری، رفع مشکل و بیان حقیقت است، اظهار کرد: مسئولیت اصحاب قلم چه در مطبوعات و چه در تشکیلات مجازی خطیر و سنگین است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن به قلم سوگند خورده است، گفت: اصحاب قلم به وسیله بیان و روشنگری مشکلات جامعه سرمایه و ظرفیتی عظیم در اختیار دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: گاه بیان یک مطلب از سوی اصحاب رسانه با ایجاد طوفانی عظیم و بیان مشکلی بزرگ جامعه را در رفع آن پیشتاز می‌کند و گاه انعکاس مطلبی باعث ایجاد تشنج در جامعه می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه خودش ۵۵ سال از اهالی قلم است و بیش از ۶۵ جلد کتاب را به دنیای اسلام تقدیم کرد، افزود: تاثیر قلم انکار ناپذیر است، با بیان مشکلات جامعه می‌توان سبب پیشرفت و حرکت رو به جلوی جامعه شد.

وی همچنین اثرات نامطلوب افترا و تهمت در اسلام را یادآور شد و گفت: گاه خواننده با مطالعه یک مطلب تاثیرگذار از انحراف بازگشته و به سوی توحید و خداپرستی روی می‌آورد.

امام جمعه رشت افزود: امروز اصحاب رسانه با انتقال حقایق و مطالب به نسل جوان به‌راحتی می‌توانند در مقابل هجمه جنگ نرم و ماهواره و انحرافات پدید آمده ایستادگی کند و این یک نوع عبادت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کار رسانه مختص انسان‌های مخلص است گفت: اصحاب رسانه با وجود مشکلات معیشتی زیاد در انجام کار خود استوارند ودر این راه ایستادگی می‌کنندکه این تفکر مختص انسان‌های پاک است.

وی به نقش رسانه ها در خلق حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره و خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار گیلان با حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن میراث امام را زنده و دشمنان را نومید ساختند.

قربانی با بیان اینکه هفت اسفند برای ملت ایران یک عیداست، افزود: انتخاب افراد اصلح و به دور از جناح بازی های سیاسی سبب پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشور می شود.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه