باجناق و همرزم شهید کوچک زاده:

بوسه حاج قاسم بر دست سردار گیلانی/ ماجرای دقیق شهادت شهید حامد کوچک زاده

مهدی کاسی باجناق و همرزم شهید حامد کوچک زاده در دیدار آیت الله قربانی و سردار عبدالله پور با خانواده این شهید گفت: ۵سال منطقه دوار الزیتون در شهر حلب در اشغال تکفیری ها بود. از ساعت ۱۰شب عملیات شروع شد وطی ۳روز عملیات موفق به آزاد سازی مناطق شدیم که پس از آزاد سازی این مناطق حاج قاسم آمد و در جمع رزمندگان گیلانی از این رزمندگان بسیار تقدیر و تشکر نمود.

بوسه حاج قاسم بر دست سردار گیلانی/ ماجرای دقیق شهادت شهید حامد کوچک زاده

به گزارش خبرنگار ۸دی، مهدی کاسی باجناق و همرزم شهید حامد کوچک زاده در دیدار آیت الله قربانی و سردار عبدالله پور با خانواده این شهید گفت: ۵سال منطقه دوار الزیتون در شهر حلب در اشغال تکفیری ها بود. از ساعت ۱۰شب عملیات شروع شد وطی ۳روز عملیات موفق به آزاد سازی مناطق شدیم که پس از آزاد سازی این مناطق حاج قاسم آمد و در جمع رزمندگان گیلانی از این رزمندگان بسیار تقدیر و تشکر نمود و به نمایندگی از تمام رزمندگان دست جانباز سردار حق بین را بوسید و گفت که شما درب قلعه خیبر را فتح نمودید.

سلیمانی

وی در ادامه گفت: شهید فرمانده آتشبار گردان بود، حدود ساعت ۳بامداد بود که آتش توپخانه دشمن زیاد شد کم کم صدا خیلی نزدیک شد، بعد از ساعاتی یک انفجار در نزدیکی و در ساختمان مجاور به گوش رسید. نمی دانستیم که شهید در آن ساختمان جهت شناسایی حضور یافته که از طریق بی سیم شهید را صدا زدیم که جوابی از سمت آن نمی آمد، خود را به ساختمان رساندیم که متوجه شدیم به آرزویش رسیده است.

همرزم شهید گفت: جایی نقل قولی از سردار عبدالله پور درباره شخصیت شهید خوش سیرت می خواندم که می گفتند کافی بود چند جوان به شهید خوش سیرت تحویل می دادی و بعد از چند روز یک بسیجی پایکار تحویل می گرفتی. همچین خصوصیاتی در شهید وجود داشت.

کاسی تصریح کرد: ایشان در قائله دفن شهدای گمنام در دانشگاه آزاد واحد رشت یکی از موثرترین افراد بودند که توانستند آن را به ثمر بنشانند و در آخر نیز مزد همه ی خدمات را گرفتند.

در پایان این دیدار نیز تهیه کننده و نویسنده کتاب زندگی نامه شهدای لشکر ۲۷محمد رسول الله سپاه تهران که در کارنامه خود انتشار کتاب زندگی نامه شهید همدانی را دارد به تهیه کتاب از زندگی نامه و ساخت مستند تلویزیونی از شهید کوچک زاده خبر داد و تصریح کرد که این کتاب قبل از مراسم چهلمین روز درگذشت این شهید منتشر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه