استاندار گیلان؛

امیدواریم تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره‌برداری راه آهن رشت‌ ـ‌ قزوین باشیم

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره‌برداری خط ریلی رشت‌ـ‌قزوین باشیم، تصریح کرد: تاکنون ۱۲.۵ کیلومتر ریل‌گذاری از طرف رشت انجام شده است.

امیدواریم تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره‌برداری راه آهن رشت‌ ـ‌ قزوین باشیم

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی با اشاره به بازدید خود را پروژه ملی در دست احداث راه‌آهن قزوین‌ ـ‌ رشت در مسیر فلکده رشت، اظهار کرد: تاکنون ۴۵ کیلومتر از مسیر راه‌آهن گیلان از طرف قزوین ریل‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری راه‌آهن رشت ـ قزوین از مسیر ایستگاه فلکده رشت آغاز شده است، افزود: زیرسازی این پروژه به طول ۱۶۴ کیلومتر بوده و ۹۳ درصد پیشرفت کار دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره‌برداری خط ریلی رشت‌ـ‌قزوین باشیم، تصریح کرد: تاکنون ۱۲.۵ کیلومتر ریل‌گذاری از طرف رشت انجام شده و ریل‌گذاری این مسیر مرحله به مرحله انجام می‌شود.

 

 

وی با تصریح بر اینکه برای تکمیل راه‌آهن رشت‌ـ قزوین در سال آینده ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون برای ساخت راه‌آهن یک‌هزار و ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نجفی از اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان از مبلغ ۲۸۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ راه‌آهن رشت‌ـ‌قزوین در سال جاری خبر داد و یادآور شد: پیمانکاران با فعال کردن شیفت شب به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند.

استاندار گیلان پیگیری اتصال راه‌آهن رشت‌ـ بندرانزلی‌ـ‌آستارا را از برنامه‌های جدی عنوان کرد.

 

 

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه