نماینده مردم رشت:

ائتلاف اصولگرایان گیلان افزایش آرا را به همراه خواهد داشت/ ارائه لیست نهایی کار سختی است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان افزایش آرا را به همراه خواهد داشت، گفت: جلسات برای شکل دهی لیست اصول گرایان مرتبا برگزار می شود اما کار سختی است

ائتلاف اصولگرایان گیلان افزایش آرا را به همراه خواهد داشت/ ارائه لیست نهایی کار سختی است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در واکنش به بازخورد ائتلاف اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: ائتلاف اصولگرایان یکی از مطالبات جامعه انقلابی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان سال هاست که در کشور شکل گرفته و فعالیت دارد، گفت: در همه استانها هم مانندگیلان باید از این موهبت استفاده کنند و این ائتلاف در تمام نقاط کشور باید ساختاری منسجم داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه آن هایی که ائتلاف اصولگرایان را در استان ها مانند گیلان شکل می دهند باید به فعالیت آن سرعت دهند، اضافه کرد: ائتلاف می تواند افزایش آرا برای کاندیداهایی که در لیست اصولگرایان قرار دارند به همراه داشته باشد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه سرعت دهی در بدنه ائتلاف اصولگرایان انتخابات را پر رنگ تر و شفاف تر خواهد کرد، ابراز کرد: جلسات برای شکل دهی لیست ائتلاف اصول گرایان در استان گیلان مرتبا برگزار می شود و کاندیداها را دور هم می نشانند و تلاش می کنند اما کار سخت است.

وی در خاتمه اظهار کرد: زمان می خواهد تا بتوانند در نهایی کردن لیست اصول گرایان به یک جمع بندی مناسب برای تصاحب کرسی ها ی نمایندگی مردم توسط اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی برسند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه