دیدار استاندار با امام جمعه فومن:

اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است/ در حد توان نسبت به ساخت مصلی ها کمک های اعتباری انجام می پذیرد

محمد علی نجفی در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه جمعه استان از برنامه های دولت تدبیر و امید افزود: اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است.

اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است/ در حد توان نسبت به ساخت مصلی ها کمک های اعتباری انجام می پذیرد

به گزارش ۸دی، دکتر محمد علی نجفی در این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت های ائمه جمعه استان از برنامه های دولت تدبیر و امید افزود: اندیشه ی ائمه جمعه ی اخلاق مداری همچون حجت الاسلام صفوی قابل تقدیر است.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به ساخت مصلی در شهرستانها گفت :باتوجه به محدودیت اعتبارات  سعی می کنیم در حد توان نسبت به ساخت مصلی ها کمک های اعتباری انجام پذیرد.

در ادامه ی این دیدار امام جمعه ی فومن ضمن قدردانی از استاندار گیلان به دلیل اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف در سطح استان و شهرستان فومن گفت: فرمانداران و مدیرانی که مشغول خدمتگزاری به مردم هستند مورد احترام همه ی ائمه جمعه می باشند.

حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی بر ضرورت حفظ قداست و شأن فرمانداران و مدیران از سوی ائمه جمعه تأکید و خاطرنشان کرد: نباید در جلسات عمومی نمایندگان دلسوز دولت که مورد وثوق نظام هستند را تخطئه کرد.

http://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%283%29_0.JPG

http://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%282%29_0.JPGhttp://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%281%29_2.JPGhttp://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%285%29_0.JPGhttp://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%284%29_0.JPGhttp://gilan.ir/sites/default/files/94/11/23/gallery/%286%29_0.JPG

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه