این قصه سر دراز دارد؛

شکاف سیاسی بین اصلاح طلبان و حامیان دولت/ عاشوری گزینه حامیان دولت در فومن و شفت

ناصر عاشوری نماینده اصولگرای فومن و شفت در مجلس گزینه مورد نظر حامیان دولت و مجمع توسعه فومن در این حوزه انتخابیه شد

شکاف سیاسی بین اصلاح طلبان و حامیان دولت/ عاشوری گزینه حامیان دولت در فومن و شفت

به گزارش ۸دی، مجمع مشورتی توسعه فومن و اعضای ستاد روحانی در این شهرستان، ناصر عاشوری نماینده فعلی مردم و شفت و فومن را طی برگزاری نشستی بعنوان نامزد حامی دولت برگزیدند.

این ستاد در اطلاعیه خود اعلام کرد: طی برگزاری جلسه مشترک بین مجمع مشورتی توسعه فومن و اعضا ستاد روحانی در این شهرستان، ناصر عاشوری را با کسب ۱۲ رای از ۲۱ رای اعضا حاضر، بعنوان کاندیدا مورد حمایت حامیان دولت در شهرستان های فومن قرار گرفت.

در این بین اصلاح طلبان که خود همیشه هیزم برای شعله ور شدن آتش تبلیغاتی حامیان دولت بوده، این بار در مقابل دولت و حامیان خود قرار گرفتند و گزینه ای دیگر را برای نشاندن بر صندلی بهارستان درنظر گرفته اند.

این شکاف و اختلاف سیاسی از این دو طیف همگرا شروعی برای شکست بوده و سهم عاشوری را از رای مردم در این رقابت به دلیل کناره گیری اصلاح طلبان از حامیان دولت کاهش می دهد و از سوی دیگر نظر اصولگراها را به عاشوری  کمرنگ تر می کند.

در واقع مردم عاشوری را فردی اصولگرا می شناسند و رفتن عاشوری در دام حامیان دولت را به نوعی تیپا زدن به آرای خود نسبت به این کاندیدا می دانند.

برخی تحلیل گران و مفسران سیاسی این اقدام را شگرد حامیان دولت برای حذف اصولگراها از رقابت یاد کرده اند و انتخاب عاشوری بعنوان نامزد دولت را موجب حذف عاشوری و جا ماندن از طیف اصلاح طبان برشمرده اند.

با این اوصاف زمزمه های رابطه نامطلوب بین اصلاح طلبان و حامیان دولت دراین دو شهرستان رنگ واقعیت به خود گرفته و این اختلاف علنی شده است و سود این کشمکش ها از آن اصلاح طلبان خواهد شد.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه