گفت و گو با فرزندان شهید اهل تسنن مدافع حرم ارومیه:

داغ پدر سخت است اما شهادت این داغ را شیرین کرد/ داعش به زباله دان تاریخ می پیوندد/ سران وهابیت عامل اصلی جنایت منطقه هستند/ تا زنده هستیم سرباز واقعی رهبری خواهیم بود

فرزندان اولین شهید اهل تسنن مدافع حرم آذربایجان غربی ” اسماعیل شجاعی” در بوکان از ادامه راه پدر خود تا آخرین قطره خون خود خبر دادند.

داغ پدر سخت است اما شهادت این داغ را شیرین کرد/ داعش به زباله دان تاریخ می پیوندد/ سران وهابیت عامل اصلی جنایت منطقه هستند/ تا زنده هستیم سرباز واقعی رهبری خواهیم بود

به گزارش ۸دی؛ هیجدهم بهمن ماه پیکر اولین شهید اهل تسنن مدافع حرم از آذربایجان غربی «اسماعیل شجاعی » از اهالی بوکان که در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده بود در میان استقبال پرشکوه مردم بوکان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

با حمله تکفیری‌ها به سوریه و در خطر قرار گرفتن حرم حضرت زینب(س)، شهید اسماعیل شجاعی نیز همچون دیگر رزمندگان اسلام تاب ماندن در خانه را نداشت و برای دفاع از حرم اهل بیت پیامبر و مردم مظلوم سوریه خود را به آن کشور رساند تا در کنار دیگر هم رزمان خود برای دفاع از کیان بلاد اسلامی به مبارزه با گروه های تکفیری بپردازد و سرانجام در این راه به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت بود رسید.

شهادت سرافرازانه شهید اسماعیل شجاعی سبب شد تا فرزندان این بزرگ مرد مدافع حرم  از ادامه راه پدر شهیدشان بگویند.

” بهمن شجاعی ” فرزند کوچک شهید بزرگوار اسماعیل شجاعی در حالی که چشمانش پر از اشک فراق پدر بود گفت: برای من و دیگر خانواده ام افتخار بسیار بزرگی است که پدرم در راه اسلام و پیامبر به شهادت رسیده است.

بهمن که اکنون ۱۵ سال سن دارد افزود: داغ پدر بسیار سخت است ولی شهادت پدرم در راه اسلام این داغ جان کاه را برای ما شیرین کرد.

وی تصریح کرد: من به عنوان کوچکترین فرزند خانواده افتخار می کنم که پدرم را در راه دفاع از مظلومیت و آزادی از دست دادم و به خود می بالم که فرزند چنین پدری هستم.

بهمن ادامه داد: همچون که تمام بزرگان دین گفته اند شهادت هنر مردان خداست و به راستی پدرم ثابت کرد که مرد راه خدا است.

وی عنوان کرد: راه پدرم را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهم داد و اعلام می کنم تا زنده هستیم سرباز واقعی رهبری خواهیم بود.

” احمد شجاعی ” نیز در این گفتگو با تشکر از همه مردم و مسئولان بوکانی در مراسم تشییع پدر شهیدش گفت: واقعا مردم بوکان بار دیگر نشان دادند که قدردان کسانی هستند که با نثار خون خود امنیت پایدار را برای آنان به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: از زمانی که یادم می آید پدرم عاشق شهادت در راه انقلاب و اسلام بود که در نهایت به این آرزوی خود نیز رسید.

احمد سران وهابی عربستان و همچنین امریکا و رژیم صیهونیستی را عامل تمام جنایات اتفاق افتاده در منطقه دانست و عنوان کرد: به امید خدا و تلاش همرزمان پدر شهیدم داعش و داعشی از روی زمین محو خواهند شد و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

یکی از دختران شهید اسماعیل شجاعی نیز گفت: انشالله که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با تمام وجود به شهادت پدرم در سوریه که در دفاع از امت اسلامی بوده است افتخار می کنیم.

“اخترشجاعی” تصریح کرد: پدرم فرد بسیار زحمتکش و مومنی بود که در نهایت نیز مزد ایمان داری خود را از خداوند منان که همان شهادت بود گرفت.

وی ادامه داد: وقتی پدرم می خواست به سوریه برود، اولش مخالفت کردیم اما او پای تصمیمش استوار ماند زیرا هدف و عزت را در راه مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان می دید.

دختر شهید اسماعیل شجاعی ماجرای شنیدن خبر شهادت پدرش را این گونه برایمان شرح می دهد: خبر شهادتش را که شنیدم، باور کردنش برایم سخت بود اما واقعیت داشت، پدرم پا در مسیری گذاشته بود که خودش آن را برگزید و نشان داد که برای رسیدن به آرمان ها و اعتقادات قلبی اش حاضر است از جانش هم بگذرد.

منبع: اروم نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه