نماینده مردم رشت:

چرا مدافعان دیروز شورای نگهبان امروز ۱۸۰ درجه چهره عوض کرده اند؟

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه افرادی که روزی از مدافعان سر سخت شورای نگهبان بودند امروز ۱۸۰ درجه چهره عوض کرده اند، گفت: منافع آن ها بیش از ۳۰سال تامین نشده است برای همین اینگونه بر گذشته خود خط قرمز می کشند

چرا مدافعان دیروز شورای نگهبان امروز ۱۸۰ درجه چهره عوض کرده اند؟

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در آستانه انتخابات مجلس، اظهار کرد: ۳۷سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد و ارکان آن در قانون اساسی تعریف شده و در قوانین عادی ما هم آمده است .

وی با بیان اینکه افرادی که روزی از مدافعان سر سخت شورای نگهبان بودند امروز ۱۸۰ درجه چهره عوض کرده اند و شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می دهند، گفت: این حرکات آن ها در ذهن مردم می ماند و مردم جواب می دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس، تأکید کرد: شورای نگهبان مورد تایید امام راحل و مقام معظم رهبری است و نهادی است که از متن مردم بیرون آمده است .

کوچکی نژاد شورای نگهبان را حافظ قانون اساسی و قوانین مجلس و از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی در بستر انقلاب اسلامی و در دیدگاه مردم تعریف کرد و افزود: اگر حقی از کسی ضایع شود برای اعتراض و بررسی مجدد روش های قانونی هم وجود دارد.

وی تأکید کرد: کسانی که بیایند بر علیه یک رکن نظام حرفی بزنند و اقدام کنند یقینا از سوی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی موظف به پیگرد قانونی هستند .

کوچکی نژاد ، گفت: آقایانی که در بوجود آوردن شورای نگهبان نقش داشته اند چون منافع آن ها بیش از ۳۰سال تامین نشده است، می آیند گذشته خود را تکذیب و بر روی آن خط قرمز می کشند گذشته ای که روشن و شفاف بوده است ولی در حال حاضر سوابق جدید آنها تاریک است و نباید پل های پشت سرشان را خراب کنند .

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کسانی که این کار را در تمام مقاطع تاریخ انجام داده است، عاقبت بخیر نشده اند، خاطر نشان کرد: ما هم آرزو می کنیم همه به خصوص استخوان خورد کرده های نظام جمهوری اسلامی ایران عاقبت بخیر شوند تا انجایی که از دست ما می رسد انها را نصیحت می کنیم زیرا گذشته این افراد به انقلاب اسلامی گره خورده است.

وی با بیان اینکه این افراد نه تنها گذشته خود بلکه گذشته انقلاب را خراب می کنند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران سربلند هستند و این افراد نباید خود را از مردم جدا کنند تا به سرنوشت خفت بار بنی صدر دچار نشوند.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه