رئيس كل دادگستري گیلان؛

با متخلفان و مرتکبین جرائم انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات گفت: با متخلفان و مرتکبین جرائم انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد.

با متخلفان و مرتکبین جرائم  انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد

به گزارش ۸دی، شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان با حضور رییس، قائم مقام ، معاونان و مسئولان دادگستری استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان  با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

سیاوش پور با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات افزود:  با متخلفان و مرتکبین جرائم  انتخاباتی برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان  با توجه به اجرایی شدن قانون جدید شوراهای حل اختلاف از  معاونین قضایی و مسئولین ذیربط خواست تا تمهیدات لازم در راستای اجرای هرچه بهتر این قانون   را  لحاظ نمایند.

این مقام ارشد قضایی  در ادامه تاکید کرد روسای واحدهای قضایی استان  با عنایت به فرصت باقیمانده تا پایان سال با تمرکز بیشتری بر پرونده های مسن و واحدهای اجرای احکام  اقدامات لازم و مقتضی را بعمل آورند.

گفتنی است در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه