مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان مطرح کرد

مردم به‌ ویژه مسئولان باید مراقب شیطنت‌ها و ترفندهای دشمن باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به توانمندی انقلاب اسلامی در به‌چالش کشاندن نظام سلطه اشاره کرد و گفت: «تغییر میدان» ابتکار نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است.

مردم به‌ ویژه مسئولان باید مراقب شیطنت‌ها و ترفندهای دشمن باشند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد صبح امروز در جلسه شورای مشورتی مدیران، معاونت‌ها و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان‌های گیلان با اشاره به نقش دشمن در منطقه و جهان اظهار کرد: امروز با قدرت گرفتن محور مقاومت در منطقه و شکست و رسوایی محور غربی ـ عربی و گروه‌های تکفیری، نظام سلطه و استکبار جهانی به رهبری آمریکا برای نجات از این وضعیت ابتکار «تغییر میدان» را در دستور کار خود گذاشته است.

وی ادامه داد: دشمن به دلیل اشراف اطلاعاتی که دارد، نقش اساسی و تاثیرگذار ایران در رؤیارویی با نظام سلطه را می‌داند ضمن اینکه از قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی در به چالش کشاندن نقشه‌های نظام سلطه و هم‌پیمانان آن در برون مرزها اطلاع‌ دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای خنثی کردن نقش محوری ایران ابتکار «تغییر میدان» را اتخاذ کرده است، تصریح کرد: دشمن با اقدام مذکور می‌خواهد در سایه تعامل، مجذوب‌سازی و روابط به ظاهر مسالمت‌آمیز به اهدافی برسد که در میدان نبرد باید به آن می‌رسید.

معتمد به دنبال کردن نقشه‌های دشمن در داخل کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان به عناصر غرب‌گرا و دوستداران آمریکا که می‌توانند دالان جریان نفوذ باشند، امید بسته‌اند و آن‌چه توقع دارند این است که با ترویج اندیشه هم‌زیستی مسالمت‌آمیز روحیه تنفرگرایی و انزجار ملت ایران نسبت به آمریکا را تضعییف یا قدری کم کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای دستیابی به هدف مذکور از حرکت اهرمی معکوس استفاده می‌کند، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تعامل با کشورهای اروپایی فرانسه و انگلیس به‌وجود آید و در نهایت این ارتباط و تعامل به آمریکا ختم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان متذکر شد: مردم به‌ویژه مسئولان باید مراقب شیطنت‌ها و ترفندهای دشمن باشند.

معتمد، راه مقابله با تاکتیک دشمن را تأکید بر ایستادگی در برابر استکبار و نظام سلطه و همچنین نگاه به درون، خودباوری، اعتماد به‌نفس و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه