فرماندار رضوانشهر عنوان کرد

نقش مهم دانشگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار رضوانشهر گفت: دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

نقش مهم دانشگاه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش۸دی، عسکر حسنی‌پور در مراسم افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) اساس کار خود را بر پایه فرهنگ بنا گذاشت.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) که دانشگاه کانون انسان‌سازی است، افزود: امروز مقام معظم رهبری به این موضوع تأکید دارند.

این مسئول تصریح کرد: بیش از ۳ هزار دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند که ۶۰ درصد آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

حسنی‌پور افزود: امروز در دانشگا‌ه‌ها شرایطی ایجاد شده که دانشجویان با استعداد برای علم‌آموزی وارد دانشگاه‌ها شده‌اند و به علم‌آموزی مشغول هستند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیانی است، تصریح کرد: برای کمک به اقتصاد کشور نیاز است دانشگاه‌ها و دانشجویان در علم‌آموزی به‌روز باشند تا به اقتصاد کشور کمک شود.

وی به تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانستند تحریم‌های ناجوانمردانه را بردارند و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان آورند.

امام جمعه رضوانشهر نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: امروز با کمک تمام مسئولان شاهد افتتاح دانشگاه پیام‌نور هستیم و خداوند مکانی که در آن علم‌آموزی می‌شود را دوست دارد.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا دانشجویان ما امروز صاحب دانشگاه در رضوانشهر شده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان برای ایجاد دانشگاه پیام‌نور رضوانشهر، خاطرنشان کرد: تلاش کسانی فضایی در شأن دانشجویان ایجاد کردند، جای قدردانی دارد.

معاون دانشگاه پیام نور گیلان نیز در مراسم مذکور با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی عرصه جهانی را برهم زد.

مهرداد بردبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بروز استعداد را به ملت داد، تصریح کرد: ملتی موفق است که با همت و وحدت و همدلی بتوانند این مسیرها را طی کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور واحد رضوانشهر از سال ۸۲ با یک رشته و به تعداد ۱۰۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۹۰ ساختمان این مکان با پشتکار مسئولان احداث شد.

بردبار زیربنای ساختمان دانشگاه پیام نور رضوانشهر را ۲ هزار و ۷۰۰ متر عنوان کرد و یادآور شد: ساختمان این دانشگاه با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان احداث شده و تعداد ۷۰۰ دانشجو در ۶ رشته مشغول به تحصیل هستند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه