آیت الله قربانی:

اسلام از آدم بیکار و مفت خور بدش می آید/ جز حقوق دانشگاه موجودی دیگری ندارم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هفتم اسفند را باید انتخاب کرد که حساب های خود و اطرافیانشان را پر نکنند، گفت: من جانماز آب نمی کشم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم

اسلام از آدم بیکار و مفت خور بدش می آید/ جز حقوق دانشگاه موجودی دیگری ندارم

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کار و تعاون و خانه کارگر گیلان، نخست با ذکر این نکته که در دنیا معمولا سرنوست حکومت ها دست به دست می شود و گاهی دست نظامیان، گاهی دست شوالیه ها و ثروتمندان و گاهی به دست فرهیختگان، دانشمندان و کارگزان و زحمت کشان است.

وی با بیان اینکه اسلام از آدم بیکار و مفت خور بدش می آید، گفت: خدمت امام صادق (ع) از جوانی تعریف کردند وگفتند که ما خرج آن را می کشیم گفت شما از او بهترید زیرا اوسربار جامعه است و این در حالی است که کارگر سربار جامعه نیست و نیاز همه را برآورده می کند .

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه باید از دست رنج خود خورد تا منت حاتم طایی را نکشید، افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) دست کارگر را می بوسید.

قربانی ادامه داد: دست کارگر را خدا دوست دارد زیرا زحمت می کشت و نیاز جامعه را برطرف می کند و حرف نمی زند.

وی با بیان اینکه علی (ع) چند باغ و قنات داشت و تولید آن ها را در خدمت مردم می گذاشت، گفت: نباید عده ای بانک ها را با پول خود پر کنند و بچه های خود را برای عیاشی به خارج بفرستند و به بچه های داخل کشور توجه نداشته باشند .

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مطلب افزود: امام باقر (ع) در نخلستان خود بیل می زد و نخل ها را ابیاری می کرد و مردم می دیدند ولی خدا هم عرق می ریزد و کار را سعادت می داند.

قربانی با تاکید براینکه باید بر کارگران و کارفرمایان در خدمت کارگر و مدیران اداره کننده تشکل های کارگری در حفظ جامعه درود فرستاد، به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برخی از کارفرمایان با ترفند ها تعدیل نیرو می کنند اما طبق قانون باید زندگی کرد .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هفتم اسفند به پای صندوق ها می رویم وکسانی را باید انتخاب کرد که جیب خود را نگاه نکنند و حساب های خود و اطرافیانشان را پر نکنند، گفت: من جانماز آب نمی کشم رییس قوه قضایی گیلان، رییس کمیسیون ارشاد مجلس، سه دوره نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه لاهیجان بودم و جز حقوقی که از دانشگاه می گیرم موجودی دیگری ندارم و یک خانه در لاهیجان دارم و حتی یک ماشین هم برای خودم ندارم .

وی ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران ساخته ام و یک کتابخانه با ارزش بیش از یک میلیارد تومان و هر جا رفتم کتاب به یادگار آوردم و بیش از چند میلیارد کتاب دارم و همه را وقف حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) کر ده ام.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی ها این مسئولیت ها راطعمه بهشت قرار می دهند، گفت: دکتر شیبانی پنج دوره نماینده مجلس بود و از او بوی بهشت استشمام می کردم و غذای مجلس را هم نمی خورد این جور افراد خیلی داریم و افرادی هم داریم که سواستفاده زیاد می کنند .

قربانی افزود: برخی ها هم از کاندیداها مدرک تقلبی گرفته اند و حتی پیشنهاد مدرک تقلبی هم به من دادند و این افراد در مجلس چرت می زنند و خوابیده اند زیرا مدرک تخصصی و معلومات ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: گله من از شورای نگهبان سخت گیری زیاد بود و تعدادی مسیله دار نبودند و حذف شدند و با پادرمانی رییس جمهور ما هزار و ۵۰۰نفر وارد انتخابات شدند .

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه این مطلب افزود: اعضای خبرگان باید مجتهد، سیاستمدار، ولایت مدار و پاسدار خون شهدا باشند و با بسیجیان و جبهه رفتگان رابطه دوستانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما دو عید داریم ۲۲بهمن و هفتم اسفند و به حضور قانونی و گسترده در این دوعید اعتقاد داریم .

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: من افتاب لب بام است و بعد ها در مورد دارایی من مردم قضاوت خواهند کرد .

محمود ایزد دوست رییس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: سایه روحانیت با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری شخصیت خاصی به ایران اسلامی داده اند و عالم و جلیل القدر به عنوان اعتبار استان ایت الله قربانی وزنه ای برای استان گیلان است.

وی افزود: امیدواریم در فضایی با نظارت رهبری و تدبیر رییس جمهور و هییات وزیران به مردم گیلان خدمت کنیم.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه