فرمانده انتظامی گیلان:

قرآن مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

میرحیدری گفت: توجه به قرآن و آموزه های دینی مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و موفقیت هر سازمانی مرهون زحمات کارکنانی متدین و پایبند به اصول اسلام می باشد.

قرآن مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان  در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده آنان و جشن انقلاب، گفت: ما باید قدردان امام (ره) و شهداء باشیم  که میراث دار این انقلاب بزرگ و الهی هستیم.

1

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه خدا را شاکریم که خدمتگزار مردم هستیم، افزود: توسل به قرآن و اهل بیت (ع) راه نجات و چراغ راه هدایت می باشد.

سردار میرحیدری با اعلام اینکه صیانت از خود در پناه قرآن محقق می شود، بیان داشت: پلیس در سایه این پناه گرفتن است که می تواند به توفیقات بیشتری در تامین امنیت  مردم دست یابد.

میرحیدری قرآن را مسیر و راهنمای زندگی عنوان نموده و اظهار داشت: تبعیت از معارف قرآنی، الگوگیری از ارزشهای اسلامی و تعمیق باورهای دینی، ضامن سلامت کارکنان ناجا و  خانواده آنان است.

DSC_4059

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه اگر نیت خالص باشد و کار به خاطر خدا باشد نصرت الهی شامل حال ما می شود، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده های آنان از ضروریات ناجا است .

سردار میرحیدری توجه به قرآن و آموزه های  دینی را مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز دانسته و افزود: موفقیت هر سازمانی مرهون زحمات کارکنانی متدین و پایبند به اصول اسلام می باشد.

DSC_4171

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ قرآن و ارزشهای دینی است، گفت: همه ما باید مجهز به علوم قرآنی و آشنا به فرامین الهی باشیم.

گفتنی است، مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده آنان و جشن انقلاب با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان، روسای عقیدتی سیاسی، معاونان و روسای پلیس های تخصصی و برگزیدگان مسابقات قرآنی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه