در شهرک بهار انزلی/

ماجرای عجیبی که از تعمیر فاضلاب به تخریب مخابرات رسید!+ جزییات

شهرک بهار انزلی یکی از جدید ترین شهرک های انزلی است ،اما از نظر سامانه فاضلاب مشکلات زیادی دارد و به همین دلیل کارگران و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی حدود یک ماهی است که در حال تعمیر زیر ساختها ،عبور لوله های فاضلاب و اتصال آنها به خانه ها هستند.

ماجرای عجیبی که از تعمیر فاضلاب به تخریب مخابرات رسید!+ جزییات

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی ، شهرک بهار انزلی یکی از جدید ترین شهرک های انزلی است ،اما از نظر سامانه فاضلاب مشکلات زیادی دارد و به همین دلیل کارگران و کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی حدود یک ماهی است که در حال تعمیر زیر ساختها ،عبور لوله های فاضلاب و اتصال آنها به خانه ها هستند.

اما در روز پنج شنبه هفته گذشته لودرها مشغول حفاری زمین برای عبور لوله های فاضلاب بودند که کابل تلفن این شهرک به صورت اتفاقی پاره شد ودر نتیجه تلفن مشترکان این شهرک قطع گردید.

Capture

خبرنگار افق انزلی طی تماس تلفنی با مهندس امیری رئیس اداره آب و فاضلاب بندرانزلی جویای این موضوع گردید ، مهندس امیری با وجود اینکه به دلیل فوت پدر مرحوم خود خارج از شهرستان بود و در مراسم ختم آن مرحوم حضور داشت ،  به تماس خبرنگار افق انزلی پاسخ داد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نقشه زیر ساختهای شهرک بهار مانند آب ،گاز ، برق و تلفن گم شده است یا خیر اظهار داشت: شهرک بهار جدید الاحداث است و بعید می دانم که نقشه این شهرک گم شده باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمان اجرای عملیاتهای عمرانی چنین اتفاقاتی طبیعی است می افزاید: نمی توان گفت به دلیل عدم وجود نقشه ها این کابلها پاره شده اند ، بلکه ممکن است به دلیل قصور کارگران ما و یا اشتباه سهوی رانندگان لودرها چنین اتفاقی روی داده باشد ،چرا که پیش از اجرای عملیات مهندسان پروژه موارد مورد نیاز را به کارگران یادآوری می نمایند.

رسولی مسوول مخابرات منطقه چهار انزلی که شهرک بهار نیز زیر نظر این منطقه می باشد در خصوص این موضوع می گوید: نوع کابل پاره شده در بندرانزلی موجود نیست و ما منتظر پاسخ مخابرات استان در خصوص موجود بودن و یا نبودن این کابل هستیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آخر سال هماهنگی ها در این موارد به سختی انجام می پذیرد ، افزود: اگر در مرکز استان چنین کابلی موجود نباشد قطعا از دیگر شهرهای اطراف تهیه می کنیم تا مشکلات مردم سریعا برطرف گردد.

رسولی در پاسخ به سوال خبرنگار افق انزلی در رابطه با اینکه چه میزان زمان می برد تا این مشکل برطرف گردد ،گفت: نمی توانم زمان دقیقی را در این مورد مشخص کنم و یا قول روز خاصی را بدهم ،اما هر زمان که کابلها به دست ما برسد سریعا وارد عمل خواهیم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه