توضیحات فرمانده سپاه قدس گیلان از دیدار هزاران فرمانده بسیجی گیلان با امام خامنه ای

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رهبرانقلاب اشاره ای به قدرت های جهانی کردند و همچنین در رابطه با وظائف بسیج توضیحاتی دادند، خاطرنشان کرد: امام خامه ای در رابطه با مسائل روز جهانی علی الخصوص در رابطه با مسئله هسته ای کشور و مذاکراتی که در حال انجام گرفتن است رهنمود دادند.

توضیحات فرمانده سپاه قدس گیلان از دیدار هزاران فرمانده بسیجی گیلان با امام خامنه ای

به گزارش ۸دی نیوز، هزاران نفر از فرماندهان بسیجی استان گیلان اعم از خواهران و برادران روزهای دو شنبه و سه شنبه هفته جاری برای دیدار با فرمانده معظم کل قوا از مکانهای مختلف استان عازم مصلی امام خمینی(ره) تهران شدند و صبح روز چهارشنبه با امام خامنه ای دیدار کردند.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????

سردار هامون محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز با اشاره به دیدار روز گذشته فرماندهان بسیجی گیلان و سراسر کشور با امام خامنه ای اظهار کرد:  مقام معظم رهبری در این دیدار  پیام رسانی حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا را تبیین نموده و توضیح دادند و توصیه کردند که همه باید این صداقت را به نوعی پیشه بگیرند و مشکل بشریت امروز توسط صداقت حل خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رهبرانقلاب اشاره ای به قدرت های جهانی کردند و همچنین در رابطه با وظائف بسیج توضیحاتی دادند، خاطرنشان کرد: امام خامنه ای در رابطه با مسائل روز جهانی علی الخصوص در رابطه با مسئله هسته ای کشور و مذاکراتی که در حال انجام گرفتن است رهنمود دادند و تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی ملت ایران زیر سلطه استکبار جهانی و نظام سلطه قرار نخواهد گرفت و از حقوق خودش دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این تجمع یک نشست بصیرتی بسیار عالی بود که فرماندهان بسیجی در آن شرکت داشتند اضافه کرد؛ یکی از آرزوهای چند ساله فرماندهان بسیجی که بدون هیچ چشم داشتی زحمت می کشند دیدار با فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری بود که این امر با زحمات مسئولین بسیج صورت گرفت.

mohammadi

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت های بسیجیان کادر افزود؛ جدای از فعالیت هایی که بسیجیان کادر در مجموعه بسیج دارند بقیه فعالیت های بسیج توسط خود بسیجیان و در راه رضای حق تعالی و به صورت رایگان انجام می شود.

وی افزود: قطعاً بسیج پر مخاطب ترین مجموعه و تشکیلات در نظام محسوب می شود، یعنی در هیچ جای نظام و دنیا چنین تشکیلاتی با چنین مخاطبی نمی توان دید و در این فضای گسترده کار فرهنگی کاری بسیار سخت و دشوار می باشد، در واقع هدف ما در بسیج این است که هر بسیجی در مجموعه بسیج، خود یک نیروی فرهنگی باشد.

سردار محمدی به حلقه های صالحین اشاره کرد که هر بسیجی عضو این حلقه می تواند به بصیرتی دست یابد که بتواند خودش به تنهایی در روستا و شهر خود کار فرهنگی انجام دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان تصریح کرد: طرح حلقه های صالحین کار بسیار با ارزش و با اهمیتی است و درصورت انجام و به پایان رساندن کار می توانیم بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را توسط بسیجیان حل کنیم.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه