وضع استان تا چند ساعت آینده کاملاً عادی خواهد شد!!!

نجفی: در ۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰۰ واحد مسکونی که در معرض خطر آبگرفتگی بوده اند تخلیه شده اند و راه های روستایی که آسیب دیده بودند در حال مرمت است و برق تمام روستاها وصل شده است و فکر می کنم تا چند ساعت آینده وضعمان کاملاً عادی خواهد شد.

وضع استان تا چند ساعت آینده کاملاً عادی خواهد شد!!!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز در پی بارندگی های اخیر گیلان و راه افتادن  سیل در برخی روستاها نجفی  استاندار گیلان در گفتگویی با شبکه خبر اقدامات انجام شده در استان را تشریح نمود.

نجفی از بارش متوسط ۱۳۲ میلی متر باران در ۳۰ ساعت گذشته خبر داد و  شهرستانهای رشت ، فومن ، صومعه سرا و شفت را از شهرستانهایی معرفی کرد که دچار مشکلات ناشی از آب گرفتگی معابر و راه ها شده اند.

استاندار گیلان در زمینه مشکل قطع  برق این شهرستانها گفت: در شهرستانهای فومن ، صومعه سرا و شفت قطع برق هم داشته ایم . نجفی از راه افتادن کمیته بحران در ۴ شهرستان استان خبر داد و از جدیت و تلاش آنها در رفع مشکلات مردم خبر داد.

نجفی ادامه داد: در ۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰۰ واحد مسکونی  که در معرض خطر آبگرفتگی بوده اند تخلیه شده اند و راه های روستایی که آسیب دیده بودند در حال مرمت است و برق تمام روستاها وصل شده است و فکر می کنم تا چند ساعت آینده وضعمان کاملاً عادی خواهد شد.

najafi

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه