شاخ و شانه کشیدن اسطوره ردصلاحیت‌‌ها در شهرستان فومن برای نظام!

رسول جماعتی مالوانی که در چند دوره اخیر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است ، این بار دست به اقدامی عجیب تر زد!

شاخ و شانه کشیدن اسطوره ردصلاحیت‌‌ها در شهرستان فومن برای نظام!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، نماینده مردم فومن در دور ششم مجلس شورای اسلامی که پیش از این در همه جا از قطعی بودن اخذ صلاحیتش خبر می‌داد پس از اعلام نتایج بررسی ها در اقدامی تاسف بار سخنانی عجیب را عنوان کرد!

این نامزد پرحاشیه روز گذشته در گفتگو با کاسپین با تایید رد صلاحیت خود در دومین بررسی هیأت محترم نظارت بر انتخابات، بیانیه ای صمیمی برای مردم حوزه انتخابیه خود صادر کرد.

“با سلام و عرض ارادت خدمت مردم فهیم شهرستان های فومن و شفت و گیلان عزیز:با توجه بر اینکه انتخابات فومن و شفت از قبل مهندسی شده است و در آن رقابتی وجود ندارد و همانطور که مستحضر هستید در روند رسیدگی به رد صلاحیت و اعتراضم امروز ۱۷ بهمن ساعت پنج بعداظهر از سوی فرمانداری شهرستان فومن با بنده تماس گرفتند و گفتند که رد صلاحیتم به قوت خودش باقیست.“پسندم آنچه را جانان پسندند”

وی در این خبر تصویر نامه اعتراضی خود به فقهای شورای نگهبان را منتشر کرده است که در ان دلایل رد صلاحیت وی به روشنی عنوان شده است.(پیوست)

این سخنان جماعتی که مطمئنا از روی عصبانیت عنوان شده است می‌تواند سوژه ای مناسب برای رسانه هایی باشد که بطور دائم در حال تخریب انتخابات و نظام کشورمان هستند.

باید دست به دعا باشیم و چشم انتظار که مبادا این سخنان به دست نا اهلان برسد ؛ هرچند آقای جماعتی با بیان این دست سخنان مطمئنا در دوره‌های آتی برای شورای شهر و روستا هم دیگر تایید نخواهد شد.

همچنین جا دارد تا در همین مطلب از شورای نگهبان تقدیر و تشکر بعمل آوریم که با ردصلاحیت چنین افرادی آبروی شهرستان های فومن و شفت را حفظ کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
X
هزار تا صفر را باهم جمع كنى يك هم نمى شود
در حاشیه