در جبهه فرهنگی انقلاب باید دنده عوض کنیم/ تظاهرات انقلابی از خیابان های ایران به خیابان های امریکا منتقل شد

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه اکنون هزاران کیلومتر خاکریز جمهوری اسلامی ایران جلو رفته است، گفت: باید خود را برای ماموریت‌های جهانی آماده کنیم.

در جبهه فرهنگی انقلاب باید دنده عوض کنیم/ تظاهرات انقلابی از خیابان های ایران به خیابان های امریکا منتقل شد

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، سفرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا عصر امروز در سلسله نشست‌های بصیرتی با محوریت استکبارستیزی و پروژه نفوذ که در گلزار شهدا لنگرود برگزار شد گفت : انقلاب و تفکر اسلامی انقلابی امام خمینی نظم و معادلات استکبار را باطل و بر هم ریخت.

انقلاب ایران نظم چندصد ساله استکبار را بر هم ریخت

وی با بیان اینکه استکبار نقشه هایی را برای سلطه در تمام جهان برنامه ریزی کرده بود گفت : با انقلاب ایران توسط امام خمینی (ره) و همراهی مردم بر علیه استکبار، نظم چندصد ساله استکبار را بر هم ریخت و امروز اوضاع اردوگاه دشمن بهم ریخته است.

حسن یکتا به دست گرفتن ذهن و تفکر انسان ها توسط دشمن را یکی از برنامه های آنان اعلام کرد و اظهار کرد : به دست گرفتن ذهن انسان ها نوعی از برده داری است که استکبار آن را در برنامه های خود قرار داده است و فضاهای مجازی نوعی از ابزار دشمن برای تسلط بر اذهان است.

یکتا ادامه داد : بعد از بر هم خوردن معادلات دشمن با ایجاد انقلاب و حضور امام خمینی(ع)، دشمن برنامه های خود را برای بعد از امام چینش کرد که روی کار آمدم قائم مقام، بنی صدر و حتی فتنه ۱۳۸۸ از جمله تحرکات آنان است ولی انتخاب و حضور امام خامنه ای به عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از امام،‌ یک بار دیگر موجب بر هم خوردن برنمه های دشمن شد.

تظاهرات انقلابی از خیابان های ایران در خیابان های امریکا انجام می شود/ اسرائیل و استکبار بین بود و نبود باید یکی را انتخاب کنند

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا، اسرائیل را مرکز لابی صهیونیست ها اعلام کرد و اضافه کرد : استکبار با ایجاد سرزمینی میان کشورهای اسلامی به نام اسرائیل، به فکر ایجاد تفرقه و رسیدن به شعار از نیل تا فرات بود که با تفکر انقلابی که از ایران به دیگر کشورها صادر شد این نظریه دشمن هم به گورشان برده شد.

وی تصریح کرد : در چهل سال پیش تظاهرات انقلابی در خیابان های ایران بود ولی امروز تظاهرات انقلابی بر علیه استکبار در خیابان های امریکا انجام می شود.

حسین یکتا با بیان اینکه اسرائیل و استکبار بین بود و نبود باید یکی را انتخاب کنند اظهار کرد : استکبار با ایجاد داعش قصد داشت تا چره اسلام و انقلاب را مخدوش و خشن جلوه دهد، علی رغم اینکه داعش خسارات و هزینه هایی که برای اسلام داشت ولی خون های ریخته شده مسلمانان مانند شهیدان انقلاب هدر نرفته است و مردم دیگر کشورها، دل خوش به نسیم خنک انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا افزود : از بعد از جنگ تحمیلی، دشمن سلسله مباحث پیچیده ای را برای ایران آماده کرد و در داخل نیز افراد های نفوذی بودند که شبانه درب ها را برای آنان باز کنند.

معظم رهبری کار های تشکیلاتی و قرارگاهی را در نظر دارند/باید خودمان را برای ماموریت های جهانی آماده کنیم

یکتا با بیان اینکه مقام معظم رهبری کار های تشکیلاتی و قرارگاهی را در نظر دارند اضافه کرد : ایجاد شورای عالی فضای مجازی و تاکید رهبر معظم انقلاب نمونه بارز اهمیت مبارزه با دشمن در جنگ نرم است و لازم است به جای تک روی، به صورت جبهه ای  قرارگاهی فعالیت شود.

حسین یکتا با بیان اینکه تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب حکمت دارد و هر کجا گوش نکردیم کتک خوردیم، گفت : برای پیمودن راه انقلاب و اسلان و ایجاد تمدن اسلامی در جهان، باید همانند شهدا از تعلقات دنیایی از دنیا جدا شویم و به خدا متوصل و توجه داشته باشم.

وی تاکید کرد : در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، باید مسیر انقلاب را با قدرت بیشتری به پیش ببریم و باید خودمان را برای ماموریت های جهانی آماده کنیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به رزمایش بزرگ مسلمانان در اربعین حسینی، گفت : در اربعین امسال، خاکریز انقلاب،‌هزاران کیلومتر جلوتر رفته است و وظیفه داریم در جبهه جنگ نرم انقلاب، دنده عوض کنیم و با قدرت بیشتری جهت ایجاد تمدن اسلامی در جهان گام بر داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه