مدیر عامل شرکت جنگل شفارود استعفا داد+ سند

فیض الله حسینی مدیر عامل شرکت جنگل شفارود طی نامه ای به معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از این مسئولیت استعفا داد.

مدیر عامل شرکت جنگل شفارود استعفا داد+ سند

به گزارش ۸دی، فیض الله حسینی مدیر عامل شرکت جنگل شفارود  و پشتیبانی نیروهای مسلح از این مسئولیت استعفا داد.

حسینی در این نامه سیاست های سخت گیرانه سازمان جنگل ها در برداشت چوب از جنگل و عدم کسب درآمد مناسب شرکت را علت اصلی استعفای خود عنوان کرده است.

در بخش از این نامه آمده است:

“نمی توان پذیرفت دولتمردان عزیز ما با وجود اینکه علاقمند به نجات جنگل ها هستند نه تنها مجوز بهره برداری را صادر نمی کنند بلکه حق صیانت هم پرداخت نکرده اند! امروز در حوزه جنگلهای شفارود بیش از ۲۰ هزار متر مکعب چوب ریشه کن و باد افتاده داریم که بر اساس ماده ۶ باید پروانه بهره برداری آن را صادر کنند که در یازدهمین ماه سال اقدامی نشده است و نیز به ماده ۹ مصوبه که دولت محترم وزرات جهاد کشاورزی را موظف کرده است منابع مورد نیاز برای این تصویب نامه را از محل بودجه عمومی تصویب نماید به این ماده هم التفاتی نشده است. مع الوصف همانطور که در جلسه مورخ ۱۲/۱۱/۹۴ حضوری خدمت شما عرض شد با وضع موجود نه می توان شرکت شفارود را مدیریت کرد و نه جنگل را حفظ کرد. با سپاس فراوان از جنابعالی و همه مسئولین محترم در سازمان و اتکا و همکارانم در شرکت شفارود استعفتایم را تقدیم و در هر حال امتثال امر خواهم کرد”

photo_2016-02-05_16-36-39

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه