فرزندان ما فدایی دین و اسلام است/ استاندار تذکر ما در مورد پول چایکاران را جدی گرفتند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه از سخنگوی شورای نگهبان پرسیدم چرا شما عده ای را رد کردید که در بین آن ها آدم های خوبی هستند، گفت: ۱۲هزار نفر برای مجلس و ۸۰۰نفر برای مجلس خبرگان رهبری اسم نوشتند و رسیدگی به این حجم پرونده در مدت کوتاه کافی نیست.

فرزندان ما فدایی دین و اسلام است/ استاندار تذکر ما در مورد پول چایکاران را جدی گرفتند

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه اول نماز جمعه رشت در ایام دهه مبارک فجر با اشاره به بحث مهم قرآن در سوره فجر، اظهار کرد: مسولان نظام این دهه را دهه فجر نامیدند و این یک درسی برای جهان انسانیت به ویژه مسلمانان است.

وی با باین اینکه خداوند در این سوره از سه گروه قوم عاد، ثمود و فراعنه یاد می کند، گفت: از قوم عاد به عنوانی مردمی تجمل پرست و خوشگذاران در قرآن یاد شده است.

خطیب جمعه رشت ادامه داد: قوم ثمود قوم حضرت صالح پیغمبر، قومی که دست کمی از قوم عاد نداشتند و از قوم فراعنه هم در قرآن یاد شده است.

قربانی ادامه داد: قرآن در این سوره از گروه پادشاهانی یاد کرده اند که صاحب قدرتند و با شکنجه های غیر انسانی افراد را میخکوب به زمین می کردند و آنها را می کشتند و پادشاهانی جانی و شکنجه گر بودند.

وی با بیان اینکه قرآن بعد از بیان این سه گروه آن ها را با دوخصوصیت بیان می کند، افزود: قرآن قوم های عاد، ثمود و فرعون را اقوامی طغیانگر و غیر پای بند به قانون و مقرارت با امیال شخصی با برچسب طاغوت معرفی کرده است .

نمانیده ولی فقیه در گیلان گفت: شیطان را طاغوت می گویند زیرا طغیانگر در برابر فرامین خداوند متعال است و هر کس که در زندگی تابع مقررات خداو دین نباشد از طاغوت است.

وی بیان کرد: امام با روشنگری و بالابردن فرهنگ جامعه توانست ارتشی بی نظیر در خاورمیانه ایجاد کند و ژاندارم منطقه را به زباله دان تاریخ بیندازد.

امام جمعه رشت در ادمه گفت: خدایا بتوانیم خواسته دین تو، پیامبر و امام تو را با رهنمودهای امام خمینی (ره) را به سرمنزل مقصود می رسانیم .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دست قدرت خدا از آستین بیرون امد و آن ها را به زباله دان تاریخ انداخت، گفت: باید منتظر بود تا دست خدا از آستین ملت های آزاده بیرون بیاید و آمریکا، صهیونیست، آل سعود و مستکبران عالم را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد .

وی با اشاره به به عملیات مقاومت در سوریه، اظهار کرد: فتح دیروز در سوریه فتح الفتوح بود که به فرماندهی نور دیده ایران حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

قربانی با بیان اینکه ما حامی مظلومان زمان و مستضعفان عالم هستیم، بیان کرد: چهار سال دو شهرک اطراف حلب سوریه که مردم در محاصره مطلق بودند اما مقاومت کردند و اجازه ندادند داعشی ها و تکفیری ها به شهر های انها وارد شوند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم آزادند در سرنوشت خود تاثیر داشته باشند و عمله استکبار نیستند، تصریح کرد: آمریکا در شکست سوریه به عربستان و قطر دستور داد که در منطقه ای که رزمندگان ما حضور دارند نیرو خالی کنند و این ها نابود خواهند شد زیرا پیروزی با حق است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور در صحنه ۲۲بهمن وظیفه ماست و هر کس توان دارد در راهپیمایی ۲۲بهمن سیاهی لشکر اسلام باشد، گفت: فرزندان ما فدایی دین و اسلام است و همه پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: هفتم اسفند شایستگان را در مجلس خبرگان رهبری و مجل شورای اسلامی انتخاب می کنیم.

وی با اشاره به پروژه های دولت، گفت: یک هزار پروژه به ارزش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان در گیلان در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

قربانی با بیان اینکه نوبخت معاون راهبردی رییس جمهور افتخار بزرگی برای ما است، افزود: استاندار تذکر ما در مورد پول چایکاران را جدی گرفتند و مشغول پرداخت ۱۳میلیارد هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه از سخنگوی شورای نگهبان پرسیدم چرا شما عده ای را رد کردید که در بین آن ها آدم های خوبی هستند، گفت: ۱۲هزار نفر برای مجلس و ۸۰۰نفر برای مجلس خبرگان رهبری اسم نوشتند و رسیدگی به این حجم پرونده در مدت کوتاه کافی نیست.

قربانی با انتقاد از اینکه چرا راهکاری ارائه نمی شود که هر کسی برای انتخابات این مجالس نام نویسی نکند، بیان کرد: به طور مثال کسی که در مجلس انگستان نام نویسی می کند باید ۵۰۰ تحصیلکرده زیر نامه آن را امضا کند.

وی ادامه داد: این رد صلاحیت ها و شخصیت هایی مانند فرزند علامه شهید مطهری که رد صلاحیت شده اند پیامد های منفی به همراه دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افراد را فله ای رد نکنید و حساب شده این کار را انجام دهید، ادامه داد: وقتی می بینیم ابروی برخی ها بی جهت بالا می رود شاید گناهی نا بخشوده است و اگر این شرایط فراهم نشود رادیوهای بیگانه برعلیه انقلاب اسلامی با دم خود گردو می شکنند و راهکار های نادرست را ارایه می دهند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
سلام چرا عین جملات ایشان را ننوشتید؟ تغییر کلماتتان باعث شده است تا حقیقت صحبت ها نمایان نباشد... استفاده کلمه ی عذر برای شورای نگهبان که شما جای آن کلمه گفت را آورده ای... *گفت: ۱۲هزار نفر برای مجلس و ۸۰۰نفر برای مجلس خبرگان رهبری اسم نوشتند و رسیدگی به این حجم پرونده در مدت کوتاه کافی نیست.* کلمه ای که در لغت نامه دهخدا معنایش پوزش طلبیدن . پوزش خواستن . بهانه آوری. طلب عفو کردن امام بزرگوارمان در تاریخ ۲۵/۲/۱۳۶۳ در پیامی فرمودند: « توهین به فقهای شورای نگهبان ، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.» مشابه همین تغییر کلمات در تمامی متن دیده میشود. نمونه های دیگر می توان به اینکه:پول چای ها رو بدهید تا انتخابات پرشور تر برگزار شود...یا درباره رد صلاحیت علی مطهری منتظر بودیم تا رسانه 8 دی حداقل حقیقت را آن جوری که بود قلم بزنند. ما در نماز جمعه شرکت میکنیم چرا که رهبرمان و فرمانده مان گفته اند:نماز جمعه یک قرارگاه است. با بصیرت بیشتر در قرارگاه شرکت میکنیم...لطفا کسانی که فرمانده ای قرارگاه را به عهده دارند ولایت مدار باشند.
در حاشیه