رد‌صلاحیت شدگان به جای انتقاد از شورای نگهبان خود را اصلاح کنند/ تغییر ذائقه انقلابی مردم بدتر از نفوذ جاسوسی است

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه می‌تواند اهداف انقلاب را شتاب دهد یا روند پیشرفت آن را کاهش دهد، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای از انتخاب افراد مهم‌تر است.

رد‌صلاحیت شدگان به جای انتقاد از شورای نگهبان خود را اصلاح کنند/ تغییر ذائقه انقلابی مردم بدتر از نفوذ جاسوسی است

به گزارش ۸دی، کامران باقری‌لنکرانی در همایش تبیین «نفوذ دشمن» در مسجد جامع این شهر با اشاره به برگزاری جشن انقلاب اظهار کرد: مبارزان بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و به شهادت رسیدند.

وی جشن انقلاب را یادآور جانفشانی شهدایی عنوان کرد که کشور را از وضعیت ظلمانی گذشته نجات دادند و افزود: آنها که انقلاب را دیدند با برگزاری جشن انقلاب وضعیت ظلمانی گذشته را به یاد می‌آورند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امام (ره) ما را از نعمت خروج از نظام استبدادی و شیطانی برخوردار کرد، گفت: جشن انقلاب برای نسل امروز به دلیل اینکه بدانند کارهای بزرگی می‌توان انجام داد، بسیار مهم است.

باقری لنکرانی به حمایت شوروی کمونیستی، آمریکا و دیگر کشورهای قدرتمند از حکومت پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: حضور مؤمنانه مردم سبب سقوط رژیم طاغوت شد.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی براینکه «خون بر شمشیر پیروز است»، بیان کرد: فرمایش مذکور تعبیر درستی بود و انقلاب ما در مقایسه با بسیاری از انقلاب‌های جهان با ضایعه کمتری به پیروزی رسید اما هر کدام از شهیدان وجودی ارزشمند برای جامعه هستند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متذکر شد: ارتشی که شاه به آن امید بسته بود در خدمات انقلاب اسلامی در آمد بنابراین جشن پیروزی انقلاب وظیفه عملی به قرآن است.

باقری‌لنکرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای والامقام است، تصریح کرد: پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی فرازونشیب‌های بسیاری داشتیم و به موفقیت‌هایی رسیدیم.

وی ادامه داد: بزرگداشت دهه فجر یادآور جوانانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و اکنون جوانان مدافع حرم که پیروزی انقلاب را ندیدند به شهادت می‌رسند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: تمام کشورها جایگاهی برای تایید افراد برای ورود به مجلس دارند و این روند در نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود.

باقری‌لنکرانی به عدم احراز برخی از افراد اشاره کرد و افزود: عدم احراز صلاحیت در تمام جناح‌ها وجود دارد و جریانی که بیشترین رد صلاحیت‌ها را دارد باید خود را اصلاح کند نه اینکه اجازه ندهیم شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کند.

وی انتخابات را سرنوشت‌ساز خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود در حالی که بسیاری از انقلاب‌ها ۴۰ سالگی خود را ندیدند.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به علاقمندی جوانان به نظام اسلامی، بیان کرد: اگر با شرایطی مانند دفاع مقدس مواجه شویم داوطلبان ما بیشتر از آن دوران است.

باقری‌لنکرانی حضور ۷۰۰ هزار نفر در مراسم اعتکاف در کشور را اتفاق بزرگی دانست و تصریح کرد: امسال بیشتر معتکفان از جوانان بودند و از سرمایه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شوند.

*حضور پای صندوق‌های رای از انتخاب افراد مهم‌تر است

وی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه می‌تواند اهداف انقلاب را شتاب دهد یا روند پیشرفت آن را کاهش دهد، تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های رای از انتخاب افراد مهم‌تر است.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای برجام اشاره کرد و گفت: با وجودی که برجام را با شش کشور امضا کردیم اما رئیس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرد از جمهوری اسلامی ایران راضی نیستیم و این به معنای اعلام جنگ است.

باقری‌لنکرانی با تاکید براینکه دشمن بیدار است، خاطرنشان کرد: دشمن نفوذی می‌فرستد و تلاش می‌کند در افراد اثرگذار نفوذ کرده و در آنها تاثیر بگذارد.

وی نفوذ دشمن را واقعی خواند و یادآور شد: نمی‌توانیم چشمان خود را در مقابل دشمن ببندیم زیرا فعالیت‌های آن را مشاهده می‌کنیم.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره اینکه تمام جناح‌ها مورد طمع دشمن هستند، اظهار کرد: دشمن از تمام ابزارهای خود علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

*تغییر ذائقه انقلابی مردم بدتر از نفوذ جاسوسی

باقری‌لنکرانی، تغییر ذائقه انقلابی مردم را بدتر از نفوذ جاسوسی در کشور عنوان کرد و افزود: مطرح کردن این موضوع که راهی جز تعامل با آمریکا نداریم از خطر نفوذ در افراد بسیار بیشتر است.

وی سیاست تغییر ذائقه مردم را بدترین روش نفوذ دانست و بیان کرد: اگر شرایطی به وجود آید جامعه فکر کند راهی جز تسلیم در مقابل سلطه و رابطه با آمریکا نداریم بدتر از نفوذ جاسوسی دشمن است.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه جریانی که می‌خواهد در نظام سلطه غرق شویم خطرناک‌ترین نفوذ است، تصریح کرد: تفکری که می‌گوید مدیر وارد کرده و برای ایجاد اشتغال به سرمایه‌گذاری خارجی رجوع کنیم، احمقانه‌ترین اندیشه است.

باقری‌لنکرانی به تجربه روشن اقتصاد کنونی تمام اقتصادهای وابسته به آمریکا اشاره کرد و گفت: آسیب‌پذیری اقتصاد کشورهای مذکور بیشتر از دیگر کشورها است.

وی با اشاره به اینکه ادعا نداریم مشکلات اقتصادی در کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: رکود و نرخ بیکاری که بیشترین تراکم آن بین فارغ‌التحصیلان است از بحران‌های جدی محسوب می‌شود اما با روش‌های سنتی که آن را عقلانی می‌نامند به مراتب خطرناک‌تر است.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آزادسازی ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی کشور در برجام اشاره کرد و یادآور شد: داستان کاهش قیمت نفت بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرده و این به معنای رسیدن به نقطه صفر است.

باقری‌لنکرانی با تاکید بر نوآوری بومی و خوداتکایی برای پیشرفت کشور، اظهار کرد: داستان رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته خلاف آن است که به دیگر کشورها گفته می‌شود.

وی بر تقویت زیرساخت‌ها در کشور تاکید کرد و گفت: با اقتصاد ضعیف نمی‌توانیم رقابت‌پذیر باشیم و باید زیرساخت‌ها را برای رقابت در عرصه بین‌المللی تقویت کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه