دستگاه قضا به پرونده حوادث روز رشت رسیدگی می کند/ شهربازی پارک قدس رشت همچنان تعطیل

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهربازی پارک قدس این شهر همچنان تعطیل است، گفت: وضعیت شهربازی پارک قدس رشت باید هر چه سریع‌تر مشخص شود.

دستگاه قضا به پرونده حوادث روز رشت رسیدگی می کند/ شهربازی پارک قدس رشت همچنان تعطیل

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق‌کارگرنیا با اشاره به تداوم تعطیلی شهربازی پارک قدس رشت اظهار کرد: برای راه‌اندازی دوباره شهربازی پارک قدس رشت با وجود مشکلات شدید مالی که شهرداری با آن مواجه است، مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط شهردار رشت به پیمانکار پرداخت شد.

وی راه‌اندازی شهربازی پارک قدس رشت را نیاز مهم در این شهر دانست و افزود: با وجود پرداخت مبلغ مذکور تاکنون هیچ اقدام موثری برای راه‌اندازی دوباره شهربازی صورت نگرفته و در شرایط فعلی هر روز شاهد تخریب دستگاه‌ها و امکانات موجود شهربازی و نارضایتی بیش از پیش شهروندان از وضعیت ایجاد شده هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت لغو ستاد سد معبر شهرداری رشت به دستور ثابت‌قدم را از دیگر معضلات عنوان کرد و گفت: دستفروشی یکی از معضلات شهر رشت است که هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد دستفروشان موجب سلب آرامش کسبه و مردم شده بود که در سال ۹۳ مصوبه‌ای از طرف شورای شهر رشت مبنی بر جذب ۵۰ نفر نیرو به منظور تقویت ستاد سد معبر شهرداری رشت صادر شد.

واثق‌کارگرنیا ادامه داد: شهردار رشت بدون در نظر گرفتن نظرهای اعضای شورا و انجام مطالعه، اقدام به انحلال ستاد سد معبر و واگذاری آنها به مناطق شهرداری کرد که اکنون وضعیت تردد به مراتب بدتر و نارضایتی کسبه و شهروندان بیشتر شده است.

وی در ادامه کمبود نقدینگی برای اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی در رشت در هشت منطقه این شهر را مشکل‌آفرین خواند و افزود: قرار بود هزینه نصب لوله برای اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی توسط استانداری گیلان تأمین شود که مسئولان این نهاد در یک مرحله ورود کردند و در بسیاری از مسیرهای مشخص شده مشکل آبگرفتگی برطرف شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: قرار بود امسال نیز توسط استانداری گیلان تأمین لوله انجام شود اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

به گفته وی، برای خرید لوله به منظور اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی شهر رشت در هشت نقطه مشخص این شهر بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه در شرایط فعلی شهرداری رشت با کمبود نقدینگی مواجه است، تصریح کرد: به همین دلیل اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی به تعویق افتاده است.

معافیت دفاتر خدمات پلیس +۱۰ از پرداخت عوارض شغلی در سال ۹۵

وی با اشاره به تصویب دفترچه عوارض و خدمات بهای شهرداری رشت، متذکر شد: در جلسه بررسی این موضوع خواستار حذف عوارض شغلی و نصب تابلو دفاتر خدمات پلیس +۱۰ شدیم که همکاران پس از بررسی موضوع نظر موافق خود را اعلام کرده و تمام دفاتر خدمات پلیس +۱۰ رشت از پرداخت عوارض شغلی در سال ۹۵ معاف شدند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره پرونده حوادث روز ۱۲ دی در شهر رشت، خاطرنشان کرد: پرونده حوادث مربوط به روز رشت در دستگاه قضایی گیلان در دست بررسی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ع.ب
واقعا نویسنده خبر احمقانه و مغرضانه خبر را منتشر کرده زیرا در متن خبر آمده دستگاه قضا به حوادث روز رشت رسیدگی میکند.اما در عنوان خبر آمده رسیدگی کند.کمی به فکر قبر و قیامت خود باشید. زیرا مکرو مکرالله والله خیر الماکرین.غلط میکنید این موضوع برای شما مهم است این حد از شهردار بی تدبیر رشت مطلب میگذارید.خدا شما را به راه راست هدایت کند
در حاشیه