فرزندان عاشورایی هرگز اجازه نخواهند داد آرمان های امام خمینی(ره) خدشه دار شود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه فرزندان عاشورایی هرگز اجازه نخواهند داد آرمان های امام خمینی(ره) خدشه دار شود، گفت: شهدای ما با خدا معامله کردند و هرگز امام راحل را تنها نگذاشتند.

فرزندان عاشورایی هرگز اجازه نخواهند داد آرمان های امام خمینی(ره) خدشه دار شود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، سردار سرتیپ پاسدار  علی فضلی ،  جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای چالکیاسر که عصر امروز در مسجد جمعه چالکیاسر لنگرود برگزار شد، گفت: مردم ما به ولایت پایبندند و تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

MG_6351_001

وی با اشاره به امدادهای الهی و غیبی در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با بهره گیری از آیات و امدادهای الهی توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و آن نیز به تبعیت از امام راحل بوده است.

 

فضلی با تاکید بر اینکه فرزندان عاشورایی هرگز اجازه نخواهند داد آرمان های امام خمینی(ره) خدشه دار شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون هزاران شهید بیمه شده است و شهدای ما  با خدا معامله کردند و هرگز امام راحل را تنها نگذاشتند.

 

فرمانده دلاور و چهره ماندگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان افتد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا برای دفاع از آرمان‌های اسلام و قرآن جنگیدند، اذعان کرد: دهه فجر عهد و پیمانی است که مردم با امام بستند و این انقلاب به پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده است و مردم ما نیز در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه امامت و ولایت ایستادگی و مقاومت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه