دومین همایش تجلیل از پاکبان های شهرستان رشت در قاب تصاویر

دومین همایش تجلیل از پاکبان های شهرستان رشت در سالن اجتماعات نیروی انتظامی با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد.

دومین همایش تجلیل از پاکبان های شهرستان  رشت در قاب تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی، دومین همایش تجلیل از پاکبان های شهرستان رشت در سالن اجتماعات نیروی انتظامی با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم شهردار رشت با بیان اینکه در عرف، شرع و در تاریخ ما یک اصل گفته شده، و ما هم راحت ازکنار آن میگذریم این است که انسان ها باید با هم مقایسه شوند، اما مبنای آن چیست؟ آن هم این روز ها که رکود به هر علتی در کشور حاکم است و فشار به همه مردم علی الخصوص به قشر آسیب پذیر وارد میشود، ما باید چطور به شما پاکبانان  خدمت کنیم که نه ترحم تلقی شود و نه موجب سواستفاده از نام شما شود. برای اینکه این دو حالت نامبرده اتفاق نیافتد باید دو اصل را بکار گرفت، یک اینکه نسبت به شما ها بی تفاوت نبود و دوم اینکه نیاز های شما در اولویت پیگیری باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: اگر زباله هایی که شماجمع آوری میکنید را من در خانه با دقت جمع کنم و اصطلاحا تفکیک ازمبدا انجام دهم آن قدر هزینه های جمع آوری و دفن پایین می آید که من نوعی بتوانم حقوق و مزایای شما را افزایش دهم. کار شما کاری است که تکنولوژی و جایگزین ندارد. کاریست تمام انسانی. هیچ رباطی نمی تواند کار شما را انجام دهد.

وی در پایان گفت امیدوارم همه به اندازه هم برای شهرشان مفید باشند.

در ادامه مراسم، فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون حمایت از قشر آسیب پذیر، در  ابتدا ضمن تقدیر از زحمات پاکبانان شهر و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم علی الخصوص شهید حامد کوچک زاده را گرامی داشت و یادآور این نکته شد که ما هرچه داریم از برکت خون شهداست.

وی در ادامه گفت: پاکبانان قشر زحمت کش و کم توقع هستند و توقعی جز پرداخت به موقع حقوقشان ندارند. وظیفه ما پرداخت حداقل خواسته این عزیزان است، و البته باز شرمنده آن ها هستیم.

وی همچنین گفت ما در تلاش هستیم تا شماها که شبانه روز به فکر پاکیزگی شهرتان هستید به تمام حق و حقوقتان برسید. من از طرف خودم و همه اعضای شورا از همه شما عزیزان تشکر میکنم.

در ادامه خانم شیرزاد با دلخوری بیان کرد که: همه اعضای شورا وظیفه داشتند که از ابتدای مراسم به پاس زحمات شما در سالن حضور بهم رسانند.

لارم به ذکر است که البته تنی چند از اعضای شورا با تاخیر خود را  به مراسم رساندند.

در پایان مراسم از جمعی از پاکبانان موفق در بخش های مختلف اعم از: حوزه قرآن، ورزش، نمونه های مناظق و بخش ویژه تقدیر به عمل آمد.

از حاشیه های جالب و قابل تحسین این برنامه، پوشش کاوری نارنجی پاکبانان در تن مسئولین و خبرنگاران حاضر در مراسم، ادای احترام ویژه حاضران به شهید مدافع حرم حامد کوچک زاد و حضور  مادر شهیدان قناد در مراسم که موجب ارتقاء فضای معنوی همایش شده بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه