خبرهای تایید صلاحیت من در حد شایعه است

با نزیک شدن به انتخابات مجلس دهم گروه های سیاسی در حال شکل گیری مجدد جهت حضور در بهارستان هستند و بررسی ها نشان می دهد که این گروه ها اساس کار خود را بر محور شخصیتهای مطرح و شناخته شده قرار داده اند، انتخابات سرنوشت ساز اسفند سال ۹۴ عاملی شد تا همه طیف های سیاسی به فکر بازسازی و جذب حداکثری نیروهای مردمی باشند.

خبرهای تایید صلاحیت من در حد شایعه است

به گزارش ۸دی، در این روزها، تمام کسانی که به نحوی یا صلاحیت آن ها توسط شورای محترم نگهبان تایید نشد و یا همان احراز نشد و یا رد صلاحیت شده اند و یا هرچیز دیگری که در نهایت یعنی نه؛ تو نمی توانی نماینده شوی، به تکاپو افتاده اند.

همین چند روز گذشته بود که نماینده آستارا خبر عدم احراز صلاحیت چندتن از نمایندگان مجلس که سال های سال مشغول قضاوت در دستگاه قضا بوده اند را داد؛ آن هم با دلیل عدم التزام به اسلام!

صفر نعیمی رز گفت: نمایندگانی که سابقه قضاوت داشتند، مدعی شدند چگونه درصورتی که بنا بر رای شورای نگهبان به اسلام و انقلاب ملتزم نیستند، سال‌ها مشغول قضاوت در دستگاه قضایی کشور بودند.

همچنین این نمایندگان گیلانی با اشاره به برگزاری نشست هفته گذشته تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس با حقوقدانان شورای نگهبان اعلام کرد: تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس که در مرحله نخست بررسی وضعیت صلاحیت نامزدهای انتخاباتی یا ردصلاحیت شده‌اند یا با حکم عدم احراز روبرو شده‌اند، در هفته گذشته جهت بیان نقطه‌نظرات خود و همچنین شنیدن صحبت‌های شورای نگهبان، در دو نشست جداگانه با آقایان «محمدرضا علیزاده» و همچنین «محسن اسماعیلی» دو حقوقدان شورای نگهبان دیدار کردند.

خبرهای تایید صلاحیت من در حد شایعه است

نماینده مردم آستارا با رد خبر تایید صلاحیتش و با تاکید بر این‌که هیچ حکم جدیدی در این خصوص به او ابلاغ نشده، گفت: آن‌چه در روزهای گذشته درخصوص تایید صلاحیت بنده اعلام شده، در حد شایعه بوده و تا این لحظه هیچ حکمی ازسوی شورای نگهبان به بنده ابلاغ نشده‌است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه