دهه فجر فرصت گرانبهایی برای یادآوری خاطرۀ مبارزات ملت ایران در برابر سلطه خارجی

شورای تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای اعلام داشت: دهه فجر فرصت گرانبهایی است تا با یادآوری سلحشوری‌های ملت ایران خاطرۀ مبارزات آزادی خواهانه‌شان در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی را زنده کنیم.

دهه فجر فرصت گرانبهایی برای یادآوری خاطرۀ مبارزات ملت ایران در برابر سلطه خارجی

به گزارش ۸دی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن  دهه فجر  و یوم الله ۱۲ بهمن «سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی بیانیه ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است، یوم الله ۱۲ بهمن، روز طلوع صبحی روشن با شمیم رهایی و آزادگی برای مردمی رنج دیده و خسته از استبداد طاغوت است؛ روزی که به مدد الهی و ورود شیرمردی خدایی، پرده‌های تاریک ظلم و ستم شکافت و فجر انقلاب اسلامی آغاز گشت. روزی که نور اسلام بر جان‌های به خواب رفته تابید و مشت های گره کرده بر سر طاغوتیان فرود آمد و لرزه بر ستون کاخ‌های فرعون زمان افکند. یوم الله ۱۲ بهمن، خونی تازه در رگهای خشکیده جهان اسلام جاری ساخت و روح امید در کالبد آزادی خواهان جهان دمید و نویدبخش پگاه پیروزی حق بر باطل در سراسر گیتی شد.

در ادامه بیانیه شورای تبلیغات اسلامی متذکر شد، دهه فجر  سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گرانبهایی است تا با یادآوری رشادت‌ها و سلحشوری‌های ملت تاریخ ساز ایران اسلامی، خاطرۀ مبارزات آزادی خواهانه‌شان در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی را زنده کنیم. خاطرۀ مردمی که باجانفشانی و از خودگذشتگی، فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سردادند و صدای ظلم ستیز خویش را به گوش جهانیان رساندند و با گذر از سختی‌ها و دشواری‌های فراوان، با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند. امروز مردم انقلابی ایران اسلامی پس از گذشت سی و هفت سال از بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، با تأسی از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، حدیث ماندگاری سروده‌اند و خواب را از چشمان مستکبران عالم ربوده و پریشانی را برای آنان به ارمغان آورده‌اند. مردم شهیدپرور و ولایتمدار در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز همچون گذشته با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر نفوذ، ناملایمات و فشارهای استکبار جهانی خواهند ایستاد و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نخواهند ورزید و با بصیرت، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوار خواهند ماند.

در پایان بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن  دهه فجر  و یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطرۀ ۶۱ شهید انقلاب اسلامی استان را که نشان از ایثار گیلانیان غیور و ولایتمدار در راه نیل به آرمانهای انقلاب اسلامی دارد گرامی داشته و از فرزندان دیار میرزا دعوت می‌نماید تا با حضور خود در برنامه‌های متنوع و متعدد ستاد دهۀ فجر انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری از حماسه حضور خود بر صحیفه انقلاب اسلامی بیفزایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه