از اتوبوس‌ های نوسازی‌ شده برای خطوط BRT رشت استفاده می شود

رضا رسولی گفت: به دلیل تأخیر در تحویل اتوبوس‌ های جدید خریداری شده، در شرایط فعلی‌ از وجود‌ اتوبوس‌های نوسازی شده برای خطوط BRT رشت استفاده می‌شود.

از اتوبوس‌ های نوسازی‌ شده برای خطوط BRT رشت استفاده می شود

به گزارش ۸دی، رضا رسولی با اشاره به تأخیر در تحویل اتوبوس‌ های جدید برای خطوط BRT اظهار کرد: به دلیل تأخیر در تحویل اتوبوس‌ های جدید خریداری شده، در شرایط فعلی‌ از وجود‌ اتوبوس‌های نوسازی شده برای خطوط BRT رشت استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از عقد قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شرکت سبلان خودرو در تحویل دادن اتوبوس‌ها تعلل می‌کند، افزود: در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت به این نتیجه رسیدیم که تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان اتوبوسرانی که به دلیل مشکلات کنار گذاشته شده بودند نوسازی شوند و در خطوط مذکور خدمات‌دهی کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت هزینه نوسازی‌ ۴۰ دستگاه اتوبوس‌ را ۹۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: مقرر شده حداکثر تا پایان بهمن ماه جاری این تعداد اتوبوس نوسازی و فعالیت آنها آغاز شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح شهردار رشت متذکر شد: بنده در بحث طرح سئوال مشارکت نداشتم و پاسخ‌های شهردار رشت که در مرداد ماه داده شد، قانع‌کننده بود.

رسولی با تصریح بر اینکه اعضای شورا دغدغه فرآیندهای مالی شهرداری رشت را دارند، خاطرنشان کرد: فرآیندهای مالی شهرداری رشت باید برای اعضای شورا به عنوان یک دستگاه ناظر شفاف‌سازی شود.

وی عدم همدلی و برخی اشتباهات رفتاری را از دیگر دغدغه‌های اعضای شورا دانست و یادآور شد: برخی اشتباهات دوسویه موجب ایجاد فاصله بین شورا و شهردار رشت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تمام اعضای شورا برای حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه تلاش می‌کنند، متذکر شد: امیدواریم اعضای شورا با گرفتن تصمیم مناسب از آسیب به شهر و شهروندان جلوگیری کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه