شهادت مدیرکل سابق ارشاد گیلان در عملیات تروریستی در بیروت

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیامی به مناسبت شهادت وی صادر نمود که در آن آورده است: شهادت، هنر مردان خداست و مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست

شهادت مدیرکل سابق ارشاد گیلان در عملیات تروریستی در بیروت

به گزارش ۸دی نیوز حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت در عملیات تروریستی روز گذشته به فیض شهادت نائل آمد.

وی به مدت ده سال (از سال ۱۳۷۳-۱۳۸۳) مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان بود که در این مدت خدمات شایانی به ارتقای فرهنگی استان گیلان کرد.

ansari

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیامی به مناسبت شهادت وی صادر نمود که در آن  آورده است: شهادت، هنر مردان خداست و مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به ویژه مرگ آنان که در زندگانی گام­های بلندی برداشته و در خدمت به دیگران کوشیده اند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، با نهایت تأسف و تأ ثر، شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری را به تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و خانواده محترم آن روحانی شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

آخرین دیدار رسمی شهید انصاری در لبنان با حجت‌الاسلام سید علی فضل‌الله فرزند مرحوم سید محمد حسین فضل‌الله بود که هجدهم آبان انجام شد. در این دیدار، طرفین بر اهمیت بهره‌وری از مفاهیم عاشورای امام حسین(ع) تأکید کردند و آن را در راستای معرفی چهره واقعی اسلام ناب‌محمدی(ص) دانستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عابديني
كاش يه تجمع براي محكوم كردن اين حركت انجام مي داديم
در حاشیه