امروز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از خزانه به حساب سازمان چای کشور واریز شده است و از فردا پرداخت مطالبات چایکاران آغاز می‌شود

استاندار گیلان از واریز مطالبات چایکاران به حساب سازمان چای کشور خبر داد و گفت: فردا باقی‌مانده مطالبات چایکاران گیلان پرداخت می‌شود.

امروز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از خزانه به حساب سازمان چای کشور واریز شده است و از فردا پرداخت مطالبات چایکاران آغاز می‌شود

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه با مدیران بخش خصوصی صنعت گیلان با اشاره به شرایط جدید در کشور اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه در عرصه‌های مختلف از اهداف ایجاد شرایط جدید در کشور است.

وی بر برطرف کردن مشکل تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: افق روشنی برای آینده کشور ترسیم شده است.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان در سال‌های سخت تحریم، بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی با مقاومت توانستند در حد امکان مرحله تحریم‌ها را پشت سر بگذارند.

نجفی با بیان اینکه دولت در شرایط تورمی، بدهکاری بالا به پیمانکاران و تامین اجتماعی، ذخایر پایین کالای اساسی و کاهش درآمد نفتی آغاز به‌کار کرد، یادآور شد: در شرایط مذکور تولیدکنندگان همراهی خوبی داشتند.

وی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تولید به عنوان اصل مهم و انکارناپذیر تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید، صنعت و کشاورزی همواره در دستور کار مسئولان بوده و این روند استمرار دارد.

استاندار گیلان طرح مسائل و مشکلات از طریق مدیران واحدهای صنعتی را کمک به تسهیل فرآیند برطرف کردن مشکلات استان خواند و تصریح کرد: ارائه طرح و ایده برای برطرف کردن مشکلات صنعت حائز اهمیت است.

نجفی با اشاره به برگزاری کارگروه‌های برطرف کردن موانع تولید در گیلان، خاطرنشان کرد: ۳۳ درصد از مشکلات واحدهای صنعتی استان برطرف شده است.

وی بیشتر مشکل واحدهای تولیدی گیلان را در بخش‌های مالیاتی، زیرساخت‌ها و اختلاف بین دستگاهی برشمرد و اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، گیلان رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار در کشور را کسب کرده است.

استاندار گیلان به کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید در گیلان اشاره کرد و افزود: خروج کامل از رکود و برطرف کردن مشکل بیکاری نیازمند تلاش بیشتر است.

نجفی در ادامه با اشاره به پرداخت باقی‌مانده مطالبات چایکاران، بیان کرد: امروز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از خزانه به حساب سازمان چای کشور واریز شده است و از فردا پرداخت مطالبات چایکاران آغاز می‌شود.

وی متذکر شد: پرداخت باقی‌مانده مطالبات چایکاران با توجه به کمبود اعتبارات با پیگیری بسیار از طرف دولت به‌ویژه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه