کارگران شرکت شفارود به دلیل عدم پرداخت حقوق تجمع کردند+ تصاویر

کارگران شرکت جنگل شفارود صبح امروز به دلیل عدم دریافت حقوق در مقابل درب ورودی شرکت تجمع کردند.

کارگران شرکت شفارود به دلیل عدم پرداخت حقوق تجمع کردند+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر، از ابتدای صبح امروز اعتصاب بیش از ۴۰۰نفره کارکنان شفارود در مقابل این شرکت با حضور آقایان و بانوان شروع شده و با مذاکرات چند باره رستگار مدیریت عقیدتی و سیاسی شفارود و در پایان با حضور مدیر عامل شفارود و اخذ یک هفته مهلت از کارکنان به پایان رسید .

کارکنان شفارود  دریافت حقوق معوقات خود ، تسویه حساب شفارود با تامین اجتماعی و رفع مشکلات اعتبار بیمه و رفع مشکلات تسویه های بازنشستگی را از شفارود خواستار شدند .

براساس اظهارات کارکنان شرکت شفارود  اتکا به طور میانگین حدود سه الی چهار ماه از حقوق آنها پرداخت نگردیده و حق بیمه کارکنان نیز رد نگردیده و این امر باعث بروز مشکلات برای خانواده های کارکنان و مشکلات درمانی و مراجعه به بیمارستان ها گردیده است و همچنین حدود چهار ماه از پرداخت حقوق و قرارداد های رانندگان سرویس های شفارود و خودروهای باری و سواری نیز گذشته و بنا به اعلام اعتصاب کنندگان به ازای هر خودروی سرویس حدود ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ریال معوقه وجود دارد.

بخشی از خواسته های کارکنان شرکت زیر مجموعه اتکا نیز تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی این شرکت که با ۱۵ تا ۲۴ سال سابقه همچنان به صورت قراردادی در حال کار می باشند بوده .

کارکنان شرکت شفارود همچنین از برخورد بد یکی از کارمندان بخش اداری و مالی شفارود گله مند بوده و خواستار تغییر این فرد از آن پست اداری شدند .

حال در این میان که افراد حتی با دستان سوخته و مشکلات جسمی در حال فعالیت به کار می باشند و با مشکلاتی همچون عدم دریافت پایه حقوق ماهیانه و مزایا دست و پنجه نرم می کنند و با فریاد مقابل دست اندرکاران شرکت شفارود که گرفتار خرید نان سفره خانه هستیم خواستار رفع مشکلات شدند

لازم به ذکر است بنا به گفته کارکنان شفارود تاکنون چندین بار گفتگوی حضوری جهت حل این مشکل با مسئولین گردیده بوده و اما منجر به رسیدگی و رفع مشکلات موجود نگردیده بود و با این اوصاف ضعف معیشت و  وضعیت اقتصادی مردم با عدم دریافت حقوق چهارماهه چگونه باید خواسته ها و نیازات زندگی زن و بچه و امورات دیگر زندگی را انجام داد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه