رقابت ۱۴ نفره بهارستانی در حوزه انتخابیه تالش، ماسال رضوانشهر

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

رقابت ۱۴ نفره بهارستانی در حوزه انتخابیه تالش، ماسال رضوانشهر

سرویس سیاسی هشت دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در تالش، ماسال و رضوانشهر می اندازیم:

در حوزه انتخابیه تالش، ماسال، رضوانشهر ۳۰ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳ نفر توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۳ نفر از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در تالش، ماسال، رضوانشهر نیز  ۱۴ نفر می باشد.

تالش

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

 

منصور یوسفی

۱.منصور یوسفی دارای مدرک دکتری مردم شناسی از آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان که در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان گیلان بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست دانشگاه پیام نور رضوانشهر و ریاست دانشگاه پیام نور تالش وجود دارد. وی سابقه نمایندگی مجلس نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

Capture

۲.حسین نیرومند دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه گیلان که هم اکنون به عنوان قاضی در استان فعالیت می کند. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انخابات مجلس است.

 

۳.فاطمه نعمت‌جو دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد. وی در اداره ثبت و اسناد شهرستان رضوانشهر بعنوان مسول مالی مشغول به فعالیت است.

 

۴.هومن لطیفی دانشجوی دکتری رشته ژیوفیزیک و عضو باشگاه پژوهشگران جوان است.

 

علی عباسی ظریف

۵.علی عباسی خطبه‌سرا دانشجوی دکتری رشته علوم سیاسی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران است. از سوابق وی می توان به دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، دبیر اول سفارت ایران در باکو و رایزن درجه یک و معاون اول سفارت ایران در کیف اشاره کرد .

 

محمود شکری

۶.محمود شکری دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی که در سابقه اجرایی اش مدریت کل اقتصاد و دارایی اردبیل و مشاوری وزیر اقتصاد و دارایی را دارا می باشد. وی همچنین نماینده فعلی حوزه انتخابیه ماسال ، رضوانشهر، بوده و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره ی نهم انتخابات مجلس است.

 

http://diyarmirza.ir/wp-content/uploads/2015/07/photo_2015-07-20_18-21-14.jpg

۷.شهرام شیرعلی نیا بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

 

موسی-سعادتی

۸.موسی سعادتی طولارود دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برق و قدرت و دانشجوی دکترای برق و قدرت دانشگاه آزاد اسلامی اراک می باشد. در سوابق وی عضویت در آموزش و پرورش موجود است.

 

 

احسن ا... رادمهر

۹.احسن ا… رادمهر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی که در حال حاضر مشغول به کار در شرکت سامان قزوین به عنوان مدیر عامل می باشد. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

Capture

۱۰.علی خندستانی دارای مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق است که در سوایق وی کارشناس بازرسی کل کشور، رئیس حوزه معاونت و اداری و مالی قوه قضائیه، سرپرست نظارت بر ضابطین قضایی تهران و بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل موجود است.

 

http://masalnews.ir/wp-content/uploads/2015/12/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%B7%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7.jpg

۱۱.علی حسینی خطبه‌سرا دارای مدارک کارشناسی برق و حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد.

 

عزیز پورعزیزی

۱۲.عزیز پورعزیزی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی که بازنشسته سپاه بوده و در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشگاه علمی و کاربردی تالش و دانشگاه آزاد مشغول به کار است.وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

index

۱۳. سید محمد اسحاقی دبیر اجرایی ستاد علی اکبر ولایتی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و  یکی از مدیران نظارتی استان گیلان میباشد.

 

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2015/12/aftabi.jpg

۱۴.مصلحت آفتابی خطبه‌سرا دارای مدرک فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث است که در سوابق وی عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیر مجتمع ایثارگران رشت موجود است.

 

 

در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان تالش، ماسال و رضوانشهر ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
از حوزه انتخابیه آستارا و دوقطبی مرحبا و ضدمرحبا هم بنویسید برادرزاده او هم اکنون دارای بالاترین اقبال مردمی است
در حاشیه