مدعیان بهارستان در گیلان/

۱۳نفر برای نمایندگی در بندر انزلی رقابت می کنند

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

۱۳نفر برای نمایندگی در بندر انزلی رقابت می کنند

سرویس سیاسی هشت دی؛

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در شهرستان بندر انزلی می اندازیم:

در حوزه انتخابیه انزلی ۲۴ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۰ نفر ( ۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی  و ۱۱ نفر ( ۴۵ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۲ نفر ( ۱۰ درصد ) از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در انزلی نیز  ۱۱ نفر ( ۴۵ درصد ) می باشد.

انزلی

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان انزلی که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

خسته بند

۱.حسن خسته بند دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و نماینده فعلی شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی است. در سوابق وی می توان به مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری گیلان، مسئول جهادسازندگی شهرستان رشت، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اموراقتصادی استانداری گیلان و نماینده مردم بندرانزلی در مجلس ششم و هشتم اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های ۴،۵،۷ اشاره کرد.

 

۲.صادق برزگر بدر رییس اسبق گمرک منطقه آزاد انزلی است.

 

خدادادیان

۳.رسول خدادایان دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات فارسی است. در سوابق وی می توان به بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس بسیج مداحان گیلان، دبیر کانون مداحان کشور اشاره کرد. وی تا کنون سابقه نامزدی برای انتخابات نداشته است.

 

۴.رضا خوش‌اقبال قرابائی (از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

 

 

خوشحال

۵.فیروز خوشحال دارای مدرک دکتری پزشکی عمومی است. وی عضو کمیسیون اصلی شورای پزشکی سازمان تامین اجتماعی، جراح در بیمارستان فوق تخصصی ولایت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بیمارستان شهید بهشتی انزلی است. وی تا کنون سابقه نامزدی برای انتخابات نداشته است.

 

دکتر-دادرس

۶.مهدی دادرس دارای مدرک دکتری علوم اجتماعی می باشد. در کارنامه کاری وی مواردی هم چون کارشناس اداره اطلاعات، معاونت اداره اطلاعات استان گیلان و همچنین مشاور و مدیر کل دادگستری استان به چشم می خورد. وی تا کنون سابقه نامزدی برای انتخابات نداشته است.

 

آپلود عکس

۷. ستار رجبی دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت آموزشی است و در سوابق وی مسئول بازرسی آب منطقه ای استان گیلان و مدیر منابع انسانی و توسعه مدیریت آب منطقه ای استان گیلان موجود است.

۸.مهدی صدرا (از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

آپلود عکس

۹. حسن میرزاپور دارای دکتری ژئوپلتیک است و در سوابق وی معاون اداره کل نظارت برمواد غذایی و بهداشتی وزارت بهداشت، معاون مطالعات و برنامه ریزی شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور و نماینده معاون اجرایی ریاست جمهوری در ستاد باز سازی غزه موجود است.

۱۰.عزیزالله هادی پورنوکنده بازنشسته نیروی زمینی ارتش است.

۱۱.محمود هوشیارفرد (از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

۱۲.مهدی جهاندوست(از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

۱۳.مرتضی یحیی پور(از ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست)

 

 

 

در پایان از کلیه کسانی که می توانند ما را در تکمیل لیست فوق ( مدعیان بهارستان بندر انزلی ) یاری کنند، خواهشمندیم که از طریق بخش نظرات، ایمیل و یا با شماره تلگرام ۰۹۲۱۵۹۴۴۷۹۵ با ما در ارتباط باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
انزلی قهرمان است.انزلی زن ومردش قهرمان است.آیا رواست که این شهر به این روز بیفتدکه موقع انتخابات همه بدنبال سهم خواهی باشند آقای نماینده آیا شما وقتی از تهران می آمدی نمیدیدی که این ملت قهرمان به چه روزی افتاده اند آیا انزلی در ده های قبل هم همینطوری بود یاکلی شورو شعف دراین شهر بود بازار انزلی ساعت 11صبح بعلت رواج بازار شروع به کار میکند آیا انزلی چنین بود یا رونق اقتصادی در این شهر بعلت نبود درآ؛مددر حد صفر است همه ی جوانان مستعد ما یا از شهر فرارکرده اندیا بخارج از کشور رفته اند لطفا"هرکس بعنوان نماینده برای این شهر قهرمان انتخاب شد بفکر مردم این شهر باشد نه بفکر سهم خواهی از این شهر قهرمان.
در حاشیه