کسی که اهل ریخت و پاش و متصل به کانون های قدرت و ثروت باشد قابل اعتماد نیست

مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد : سکولارهای مذهبی کسانی هستند که به منازل شهدا رفت و آمد و در مراسمات مذهبی شرکت میکنند ولی نگاهشان برای اداره کشور به خارج از آموزه های دینی و انقلابی است.

کسی که اهل ریخت و پاش و متصل به کانون های قدرت و ثروت باشد قابل اعتماد نیست

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی روزگذشته، در یادواره شهدای موبندان لنگرود، گفت : شرکت در مجالس شهدا و اولیاء خدا مکان رسیدن و الفت بیشتر با خداوند است.

وی با تاکید بر ارجح دانستن رسم شهدا به جای یاد شهدا افزود : رسم شهدا را باید در آموزه های دینی و قرآنی پیدا و آن ها را اجرا کرد.

مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد : سکولارهای مذهبی کسانی هستند که به منازل شهدا رفت و آمد و در مراسمات مذهبی شرکت میکنند ولی نگاهشان برای اداره کشور به خارج از آموزه های دینی و انقلابی است.

مهدوی ایمان، هزینه دادن و جهاد را از جمله دستور های خداوند اعلام کرد و گفت : لازم است مسئولین بعد از ایمان و اعتقاد به خدا، خودشان را هزینه کنند و بعد از این دو عمل است که میتوانند جهاد انجام دهند.

وی با اشاره به مذاکرات تصریح کرد : در دنیای امروز برخی سطح عاشورا را مانند مذاکره با استکبار پایین می آورندو بعضا امام معصوم را به دست دادن با دشمن متهم میکنند.

فرزندان برخی از خواص با بهائیان و سلطنت طلبان و استکبار در ارتباط است ولی هیچگاه اعلام برائت نکرد

حجت الاسلام مهدوی حُب فرزندان را یکی از سخت ترین آزمایشات در دنیا اعلام کرد و اضافه کرد : زیبر تا قبل از بلوغ فرزندش در زمره اصحاب پیامبر بود ولی به دلیل زراندوزی فرزندش و عدم توانایی در جلوگیری اعمال فرزند، راه به بیراهه زردند و حتی در برابر امام خود نیز به جنگ ایستادند.

وی اظهار کرد : اگر ذخیره انقلاب همچون زبیر باشد ولی نتواند در برابر عملکرد فرزندانش اقدامی انجام دهد و در برابر امام جامعه بایستد بی بصیرت است و مردم آن را نمی پسندند.

مهدوی اضافه کرد : فرزندان برخی از خواص با بهائیان و سلطنت طلبان و استکبار در ارتباط است ولی هیچگاه اعلام برائت نکرد تا حدی که به جای جلوگیری از اعمال ناپسند فرزندانش، منتقدان خود را کلاغ نامید و لازم است امروزه در برابر طلحه و زبیرها ایستادگی کرد.

باور برخی از خواص به کدخدا بیشتر از خدا است/مجلس ششم، ۴۰ سال کشور را از تمدن سازی دور کرد

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروزه باور برخی از خواص به کدخدا بیشتر از خدا است، گفت : دو انتخابات پیش رو تعیین کننده دو مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور و انقلاب اسلامی است و لازم است مردم به جای تعصبان و انتخاب های قومی و قبیله ای به فرد شایسته رای دهند.

وی با بیان اینکه یک مجلس ششم، ۴۰ سال کشور را از تمدن سازی دور کرد، افزود : اگر مجلس فعلی قوی بود توافق هسته و برجام که برنامه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و پیشرفت و توسعه کشور را در خود داشت در مدت ۲۰ دقیقه تصویب نمیکرد و لازم است افرادی که افق پیشرفت تمدن انقلاب را برنامه ریزی کرده اند وارد مجلس شوند.

مهدوی اظهار کرد : کاری که مجلس در خصوص برجام باید انجام میداد رهبر معظم انقلاب در چند بند متذکر شده است که البته معلوم نیست که بتوانند دستورات امام خامنه ای را اجرایی کنند.

مردم به کسانی که وعده های آسفالت و توخالی و بی مربوط می دهند رای ندهند

مدرس حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه مردم باید سطح توقعات خود را بالا ببرند گفت : مردم به کسانی که وعده های آسفالت و توخالی و بی مربوط می دهند رای ندهند.

وی با بیان اینکه کسانی که رای سرنوشت ساز خود را به چند اسکناس می فروشد در تمام اعمال ناپسند آن نماینده شریک خواهد بود، ادامه داد : کسی گه اهل ریخت و پاش و متصل به کانون های قدرت و ثروت باشد قابل اعتماد نیست و مردم در انتخابات پیش رو همچون گذشته بصیرت خودشان را به رخ دشمن نشان خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی اسماعیل پور مدیرکل سابق ارشاد گیلان
از اعلان مواضع زیبا و ولایتمدارانه برادر عزیزم آقای مهدوی بسیار ممنونم
علی اسماعیل پور مدیرکل سابق ارشاد گیلان
ازاعلان مواضع زیبا و ولایتمدارانه برادر عزیزم آقای مهدوی بسیار ممنونم
در حاشیه