۲۶شهید بر اثر دو عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت + گزارش تصویری

بر اثر دو عملیات تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت، ۲۶ نفر شهید و نزدیک به ۲۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.شیخ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد.

۲۶شهید بر اثر دو عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز بر اثر دو عملیات تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت، ۲۶ نفر شهید و نزدیک به ۲۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در این حادثه تروریستی ۶ نفر از اعضای لبنانی سفارت ایران از جمله سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» معروف به «حاج رضا» که محافظ شخصی سفیر نیز بود، به شهادت رسیدند.

sefarat (14)

همچنین حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد.

ماجرا از این قرار بوده که بعد از انفجار اول که عامل انتحاری نتوانسته خود را به سمت درب سفارت برساند، مسئولان حفاظت خود را بلافاصله به درب سفارت در خیابان اصلی محل وقوع انفجار رسانده‌اند. در زمانیکه انفجار دوم به وقوع پیوست، حاج رضا و چندین نفر از تیم حفاظت از سفارت نیز در محل حاضر بوده و به شهادت می‌رسند.

 این منابع همچنین اعلام کردند که قبل از انفجار دوم، یک تانکر آبرسانی که بطور اتفاقی از خیابان عبور می‌کرده، راننده آن بعد از مشاهده درگیری و انفجار اول، تانکر را مقابل درب سفارت رها کرده و فرار می‌کند که البته در حین درگیری کشته می‌شود.

/ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه