سفر رئیس جمهوری به اروپا، توافق های خوبی به همراه داشت

امام جمعه شهرستان مرزی آستارا گفت: سفر رئیس جمهوری به اروپا و کشورهای ایتالیا و فرانسه، توافق های اقتصادی خوبی به همراه داشت.

سفر رئیس جمهوری به اروپا، توافق های خوبی به همراه داشت

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با بیان این مطلب افزود: امید داریم با کمک دولت و ملت، شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در کشور باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، باید با انتخاب خوب و عاقلانه همراه باشد.
وی ادامه داد: در اولین وهله آن چه که اهمیت ویژه ای دارد، حضور حداکثری مردم با تمامی سلایق فکری در روز انتخابات است.
امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه این حضور بایستی با انتخاب عاقلانه و از روی احساس مسئولیت همراه باشد ، اضافه کرد: کسی باید انتخاب شود که از حقوق مردم دفاع کند و به فکر منافع شخصی خود نباشد.
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در ادامه با انتقاد از ترویج ناپسند خرید و فروش رای در برخی از نقاط ، گفت: کسی که با خرید رای، راهی مجلس شورای اسلامی شود، هرچند در آن جا حرف از حق و حقیقت نیز بزند، جایگاه خانه ملت را غصب کرده است.
وی با بیان اینکه کاندیداها از هرگونه تخلف انتخاباتی به صورت جدی پرهیز کنند ، افزود: کسانی که رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند نیز باید از مجاری قانونی نسبت به اعتراض خود اقدام کنند و از هرگونه هیاهو و زیر سوال بردن شورای نگهبان و سایر مراکز و نهادهای قانونی باید پرهیز شود.
حجت الاسلام حافظ نیا در ادامه به برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز و پیام رهبر فرزانه انقلاب به این اجلاس اشاره و تصریح کرد: ترویج نماز نیازمند احساس مسئولیت همه جانبه اقشار مختلف مردم است.
وی با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی از نمازخانه های ادارات و همچنین رستوران های بین راهی ، اضافه کرد: اگر نماز به معنای حقیقی کلمه ترویج یابد، بسیاری از مشکلات ما در ابعاد مختلف برطرف می شود.
وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: امسال اهمیت و حساسیت حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در آیین های مربوط به دهه مبارک فجر، به سبب انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیشتر از هر زمانی است.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه