دستورات رهبری راه نفوذ دشمن به ایران را می بندد

امام جمعه رضوانشهر گفت: رعایت دستورات رهبری راه نفوذ دشمن به ایران را می بندد و برای داشتن جامعه ای امن همه باید یکدل و یکصدا گوش بفرمان ولی امر مان باشیم.

دستورات رهبری راه نفوذ دشمن به ایران را می بندد

به گزارش ۸دی ، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر گفت: مهمترین هدف شیطان ایجاد اختلاف در صفوف مومنان است و امروز دشمن از راه های مختلف در صدد نفوذ به کشور است تا در جامعه ما اختلاف افکنی نماید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر افزود: بصیرت افزایی و ایجاد وحدت حول محور ولایت از جمله مواردی است که موجب انسداد راه نفوذ دشمن می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین حبیبی به برگزاری مراسم یادواره ۱۳۶ شهید رضوانشهر و پره سر هم اشاره کرد و گفت: برای برپایی این یادواره تلاشهای خوبی صورت گرفت که حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء بعنوان سخنران این جلسه، قوت قلبی برای همه خانواده های شهدا و دلسوزان نظام بود.
امام جمعه رضوانشهر با اشاره به موضوع انتخابات نیز متذکر گردید: تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات بسیار مهم می باشد.
وی گفت: حضور حد اکثری و آگاهانه و با بصیرت در انتخابات از جمله مواردی است که مورد خواست همه دلسوزان این نظام و مملکت است و باید زمینه آنرا فراهم سازیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر افزود: همزمانی دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موجب میگردد تا بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و مردم رضوانشهر همواره در زمینه شرکت در انتخابات سابقه بسیار خوب و درخشانی داشته است.
فرماندار رضوانشهر هم در این نشست بیان کرد: فرهنگ عمومی متشکل از باورها، آداب و رسوم، باورها و ارزشهای جامعه می باشد و با توجه به فرهنگ بالنده مردم این مناطق و اعتقاد مردم به انقلاب و نظام، باید تلاش کنیم تا این موضوعات را تقویت سازیم.
عسگر حسنی پور با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای طرح های قابل افتتاح و بهره برداری طی ایام دهه فجر در رضوانشهر افزود: مبلغ کل اعتبار هزینه شده برای پروژه های دهه فجر در این شهرستان ۱۶۰ میلیارد ریال است که علیرغم فشارهای اقتصادی و تنگناه های موجود به سر انجام رسیده و نسبت به سال قبل نیز دو نیم درصد رشد داشته است.
فرماندار رضوانشهر همچنین با اشاره به تونل کنار گذر سد شفارود گفت: موضوع ایجاد تونل کنار گذر سد شفارود بطول ۶۰۰ متر نیز در توسعه این شهرستان کارساز خواهد بود.
همچنین نماینده مردم شهرستانهای رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی در این جلسه از انسداد جاده مواصلاتی رضوانشهر به خلخال و بالعکس اظهار گله مندی نمود و گفت: این امر قابل دفاع نیست و مسئولان راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر نسبت باز گشایی این محور اقدام کنند.
محمود شکری افزود: سالهای گذشته که میزان بارش ها و برف بیشتر از امسال بود این محور بسته نمی شد و امسال میزان برف کمتر از سنوات گذشته می باشد و دلیلی برای انسداد این محور وجود ندارد و با ریختن چندین کامیون خاک در منطقه زندانه روی جاده اقدام به مسدود کردن این محور نموده اند که باید بازگشایی و نسبت به تردد مردم در این مسیر اقدام شود.
فرمانده سپاه رضوانشهر نیز طی سخنانی گفت: موضوع خطر نفوذ دشمن بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در این زمینه تذکر داده اند.
سرهنگ دوم پاسدار بهرام صدیقی بیان کرد: از آنجاییکه دشمن در جنگ سخت نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند امروز از راه سیاسی و فرهنگی ما را مورد هدف قرار داده است.
فرمانده سپاه رضوانشهر بیان کرد: دشمن امروز زدن ارزشهای ناب را در دستور کار خود قرار داده است و از راه های اقتصادی سعی در شکست ما دارد که رعایت معیارهای انقلاب اسلامی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری راه نفوذ دشمن را مسدود کرده است.
رئیس دادگستری رضوانشهر نیز در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات، بی طرفی مجریان و دست اندر کاران انتخاب را خواستار شد.
تیمور یوسفی افزود: مجموعه دادگستری و دستگاه قضایی رضوانشهر با تعیین ستاد ویژه قضایی مسائل انتخابات را رصد می کند و با تشکیل کمیته اطلاع رسانی در این ستاد با متخلفین امر انتخابات برابر قانون بشدت برخورد خواهیم کرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه