معاون استاندار گیلان به جمع حامیان برجام پیوست/اثرات مثبت برجام را بتدریج در عرصه های اقتصادی شاهد خواهیم بود

نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید با اشاره به موفقیت دیپلماسی ایران در توافق هسته ای و رفع تحریم های اقتصادی علیه کشورمان گفت: بتدریج شاهد اثرات مثبت این توافق درعرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی خواهیم بود.

معاون استاندار گیلان به جمع حامیان برجام پیوست/اثرات مثبت برجام را بتدریج در عرصه های اقتصادی شاهد خواهیم بود

به گزارش ۸دی، نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید با اشاره به موفقیت دیپلماسی ایران در توافق هسته ای و رفع تحریم های اقتصادی علیه کشورمان گفت: بتدریج شاهد اثرات مثبت این توافق درعرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی خواهیم بود.

محمدحسین اصغریان در هجدهمین جلسه کارگروه تخصصی رفع موانع تولید در گیلان گفت : اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی کشور مورد تاکید مسئولان نظام است.
وی با اشاره به لزوم اجرای مفاد قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام پولی و مالی در کشور اظهار کرد: مجلس و دولت تأکید فراوانی در اجرای این قانون در کشور دارند ؛ از این رو، شایسته است دقت و توجه زیادی در اجرای این قانون در استان داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و بیان دستاورد برگزاری جلسات کارگروه تخصصی این قانون، در آینده نزدیک نتایج آنها در اختیار استاندار گیلان قرار می گیرد.
اصغریان در بخش دیگری از سخنانش ، با اشاره به بارش برف در گیلان بر تلاش مدیران واحدهای صنعتی برای برف روبی، تهیه سوخت دوم و آماده باش نیروها تاکید کرد و افزود: با توجه به تجارب سخت و تلخ بارش برف سال ۸۳ که تاکنون تبعات منفی آن گریبانگیر صنایع مستقر در استان است، انتظار می رود با مدیریت صحیح در زمان بارش برف این نعمت الهی باعث بروز مشکل و ایجاد خسارت برای واحدهای صنعتی نشود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه این جلسه از بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی در حوزه های مختلف بانکی، منابع طبیعی، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و توزیع نیروی برق در هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید خبر داد.
بیش از ۷۰ درصد مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان در حوزه بانکی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه