با وجود بارش سنگین برف ، تمامی محورهای استان گیلان باز است/تصاویر

مهیار رستگار گفت: بارش برف که از شب گذشته در سرتاسر استان آغاز شد سبب سفیدپوش شدن جاده های استان گردیده و شرایط خاص ترافیکی را برای استان ایجاد نموده است.

با وجود بارش سنگین برف ، تمامی محورهای استان گیلان باز است/تصاویر

به گزارش ۸دی، بارش برف که از شب گذشته آغاز شده است ، جاده های استان گیلان را سفیدپوش کرده است اما با این وجود تمامی محورهای ارتباطی استان باز است.

سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان این مطلب افزود: بارش برف که از شب گذشته در سرتاسر استان آغاز شد سبب سفیدپوش شدن جاده های استان گردیده و شرایط خاص ترافیکی را برای استان ایجاد نموده است.
سرهنگ رستگار در ادامه گفت : با وجود بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی تا این لحظه هیچکدام از راه های اصلی و فرعی مهم استان بسته نیست و تردد در تمام جاده ها جریان دارد.
سرهنگ رستگار در پایان با اشاره به شرایط جوی حاکم و بارش برف که سبب لغزندگی جاده ها و کندی عبور و مرور شده ، از کلیه هموطنان خواست،از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز نموده و در صورت نیاز به تردد در محورهای استان حتماً با رعایت مقررات و همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب خصوصاً زنجیر چرخ اقدام به رانندگی و سفر در جاده ها نمایند.

برف (1) برف (2) برف (3) برف (4)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه